مسوول طرح هجرت استان قزوین خبر داد

اعزام متقاضیان به اردوی طرح هجرت از اول تیر ماه

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۹۴
اعزام متقاضیان به اردوی طرح هجرت از اول تیر ماه
محمدرضا خلج گفت: زمان ثبت نام طرح هجرت سازمان بسیج سازندگی تا پایان خرداد ماه است.

مسوول طرح هجرت سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا، با اشاره به آغاز ثبت نام طرح هجرت سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بیان كرد: متقاضیان شركت در طرح‌های هجرت می‌توانند در پایگاه‌های مقاومت بسیج و در دفاتر بسیج دانشجویی ثبت نام كنند.

 وی گفت: اول تیر امسال افراد ثبت نام كننده به صورت تیم‌های هفت و پانزده روز به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

خلج با اظهار اینكه همه اقشار جامعه می‌توانند در این طرح ثبت نام كنند، افزود: این طرح در عرصه‌های هفت‌گانه بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

 وی بیان كرد: بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس، توسعه منابع طبیعی كشاورزی و آبخیزداری، ارایه خدمات بهداشت درمانی و خدمات عمرانی آبادانی روستایی از جمله برنامه‌های اجرایی در این اردو است.

 خلج ارایه خدمات علمی و آموزشی و پژوهشی، خدمات فنی، حرفه‌ای، مهارتی و خدمات حمایتی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در اردو عنوان كرد.

 وی با بیان اینكه این طرح برای پركردن اوقات فراغت تابستان جوانان، استفاده بهینه از نیرو و نشاط جوانان و افزایش توان فنی جوانان اجرا می‌شود، افزود: كمك به دولت خدمت‌گذار در توسعه سازندگی به ویژه طرح‌های ملی، ارتقا فرهنگ كار و تلاش در جامعه، كمك به محرومیت‌زدایی و عمران آبادی روستایی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز