استقبال گردشگران از کاشانه‌های گردشگری در الموت

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۶۸
استقبال گردشگران از کاشانه‌های گردشگری در الموت
به منظور رفاه گردشگران برای اقامت و پذیرایی در منطقه الموت، کاشانه‌های گردشگری دارای مجوز با استقبال زیادی روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، اسد الله بیرانوند مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز فصل سفر، منطقه الموت با فضاهای تاریخی، طبیعی شاهد استقبال بسیار گردشگران بوده که از پتانسیل‌های پذیرایی و اقامتی آن استفاده می‌کنند.

بیرانوند با اشاره به کاشانه‌های گردشگری که در سال 89 تجهیز و در این منطقه افتتاح شد، افزود: در سال 89 کاشانه‌های گردشگری در منطقه الموت با تعامل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری، اداره کل بهداشت، اماکن عمومی استان قزوین انجام و مجوزهای مربوط با این مراکز اقامتی استیجاری صادر شد تا با امکانات رفاهی مناسب برای اسکان و پذیرایی گردشگران خدمات مطلوب ارایه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اظهار داشت: در گذشته به دلیل عدم امکانات رفاهی کافی در این منطقه، گردشگران به صورت تورهای یک روزه از سایت فرهنگی، تاریخی، طبیعی الموت بازدید می‌کردند که خوشبختانه با فراهم کردن امکانات اقامتی و پذیرایی توانستیم زمینه را برای تورهای دو یا چند روزه ایجاد کنیم تا گردشگران در فصول مختلف بتوانند از سایتهای متنوع بازدید و از امکانات رفاهی آن بهرمند گردند.

وی بیان کرد: امیدواریم با همراهی دستگاه‌های مرتبط و مردم خوب استان بتوانیم ظرفیت‌های کاشانه‌های گردشگری را در مناطق دیگر افزایش دهیم تا علاوه بر رونق گردشگری در سطح استان از فرصت‌های اقتصادی آن استفاده کنیم.

شایان ذکر است؛ منطقه الموت با جاذبه های بکر فرهنگی، تاریخی و طبیعی در شمال شرقی استان قزوین قرار دارد و دارای 42 کاشانه گردشگری، یک مهمانپذیر و یک هتل است که به گردشگران خدمات ارایه می‌کند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز