برگزاری جلسه ستاد اوقات فراغت با مدیریت سازمان جوانان استان قزوین

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۳۰
برگزاری جلسه ستاد اوقات فراغت با مدیریت سازمان جوانان استان قزوین
جلسه ستاد اوقات فراغت استان قزوین روز چهارشنبه با مدیریت ریاست سازمان جوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جوانان استان قزوین، احسان مقدم مدیر سازمان جوانان استان قزوین در این جلسه با تاكید بر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مناسب و پویا برای پر كردن اوقات فراغت جوانان بیان كرد: با برنامه‌ریزی درست استعدادهای بالقوه جوانان به بالفعل تبدیل خواهد شد و این مهم با توجه به اینكه جوانان، به‌عنوان ستون‌های محکم قدرت و پشتوانه اجتماعی و اقتصادی هر کشوری محسوب می‌شوند پیشرفت و توسعه كشور را به همراه خواهد داشت.

وی تاكید كرد: برنامه‌ریزی برای پر كردن اوقات فراغت جوانان باید به گونه‌ای انجام شود كه جوانان حق انتخاب داشته باشند.

مشاور استاندار وجود تعامل بین دستگاه‌های ذیربط در امر غنی سازی اوقات فراغت جوانان را ضروری خواند و تاکید کرد: نبود تعامل بین دستگاه‌های اجرایی، ممکن است اثرات منفی در اجرای برنامه‎ها به‌دنبال داشته باشد.

مقدم بیان كرد: مسوولان باید توجه ویژه‌ای به موضوع غنی سازی اوقات فراغت داشته باشند و کاملا برنامه‌ها هدف‌دار باشد.

گفتنی است، این جلسه با حضور دستگاه‌های ذیربط از جمله اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، سازمان تبلیغات، حوزه هنری، بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزان، هلال احمر، تربیت بدنی، اتحادیه دانش آموزان، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و میراث فرهنگی برگزار شد و برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در تابستان امسال مصوب شد و قرار شد دستگاه‌های ذیربط برنامه‌های خود را به سازمان برای اطلاع رسانی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جوانان ارسال نمایند.

بر این اساس با اطلاع‌رسانی جامع سازمان جوانان استان قزوین درباره برنامه‌های اوقات فراغت، جوانان استان خواهند توانست با انتخاب خود بهترین برنامه و مورد علاقه خود را انتخاب كنند.

اجرای برنامه‌های همچون جنگ‌های شبانه شادی در بوستان‌ها، اردوهای هجرت، برگزاری مسابقات ورزشی در محلات، كلاس‌های خوشنویسی، هنری و صنایع دستی، مسابقه كتاب‌خوانی، كلاس‌های آموزش قرآن و آموزش امداد و نجات برای جوانان در این جلسه مصوب شد.

نظر شما