استقرار هیات بازرسی در اداره کل گمرک استان قزوین

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۶۶۶
استقرار هیات بازرسی در اداره کل گمرک استان قزوین
در راستای انجام وظایف قانونی و تحقق بازرسی‌های برنامه‌ای سال 1390، هیات بازرسی اداره کل بازرسی قزوین در اداره کل گمرک استان مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بازرسی استان قزوین، مراسم معارفه این هیات با حضور مدیران کل بازرسی و گمرک، اعضای هیات بازرسی و کارشناسان دستگاه اجرایی مذکور برگزار  شدو هیات بازرسی پس از مراسم معارفه در اتاق نظارت و بازرسی مستقر گردید.

مدیر کل بازرسی قزوین در این مراسم اظهار داشت: کارشناسان و بازرسان کارگروه اقتصادی و زیربنائی در این مأموریت عملکرد اداره کل گمرک را درباره ارزیابی، محاسبه و اخذ حقوق گمرکی مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به محورهای بازرسی یادآور شد: بررسی نحوه ارزیابی کالاهای وارداتی و صادراتی و نحوه محاسبه، دریافت حقوق و عوارض گمرکی از مهم‌ترین این محورهاست.

یزدان پناه، همچنین بررسی نحوه اعمال معافیت‌های گمرکی و بررسی اقدامات به عمل آمده در تجهیز گمرک به امکانات پیشرفته را از دیگر محورهای مورد توجه هیات بازرسی در این مأموریت عنوان کرد.

این مسوول با بیان اینکه هیات بازرسی تا اوایل مرداد امسال در اداره کل گمرک استان قزوین مستقر است، گفت: شهروندان می‌توانند نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را درباره نحوه عملکرد گمرک استان از طریق ثبت در سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس ایترنتی http://shekayat.bazrasi.ir اعلام كنند.

مدیرکل بازرسی قزوین در پایان اضافه کرد: در همین زمینه تلفن گویای ستاد خبری اداره کل بازرسی قزوین، مرکز استان 136 و شهرستان‌ها 3350022 - 0281 نیز آماده دریافت شکایات مردمی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز