با هدف عرضه مستقیم کالا و تنظیم بازار

نمایشگاه طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۰۹۹۲
نمایشگاه طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود
نمایشگاه طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان در راستای عرضه مستقیم مواد غذایی با حضور تولیدکنندگان مواد غذایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، در آستانه ماه مباره رمضان به منظور تأمین مایحتاج مردم نمایشگاهی با عنوان طرح ضیافت ویژه ماه مبارك رمضان با همكاری سازمان بازرگانی استان قزوین و شركت‌های تولیدی و كارخانجاتی كه در زمینه مواد غذایی فعالیت دارند، در استان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در شهر قزوین از 5 تا 12 مردادماه همه ‌روزه از ساعت 16 تا 22 در محل دایمی نمایشگاه‌ها و با مشاركت بیش از 120 مشاركت كننده برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه تولیدكنندگان و نمایندگی‌های معتبر و مطرح عرضه مستقیم مواد غذایی با ارایه تخفیف مناسبی محصولات خویش را عرضه می‌كنند.

در این نمایشگاه‌ محصولاتی نظیر میوه، برنج، قند و شكر، روغن، مرغ، خرما، مواد پروتئینی، گوشت سرد و گرم، مواد شوینده، انواع نوشیدنی‌ها، ماهی و انواع كنسرو عرضه می‌شود.

از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه اتخاذ تمهیدانی لازم و برطرف شدن نگرانی‌های مردم و تنظیم بازار، تعدیل قیمت‌ها، تأمین نیازهای اساسی مردم، عرضه مستقیم كالا توسط تولیدكنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به كالاهای مورد نیاز است، كالاهایی كه در این نمایشگاه عرضه می‌شود از لحاظ قیمت و كیفیت مورد تایید سازمان بازرگانی است و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه‌داران نظارت دارند.

نمایشگاه قزوین در فضایی به مساحت بیش از 3 هزار و 600 مترمربع به مشاركت‌كنندگان و شهروندان خدمات ارایه می‌دهد.

شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، از تمام تولیدگنندگان و نمایندگی‌های پخش محصولات غذایی دعوت به عمل آورده تا برای مشاركت در نمایشگاه حداكثر تا 20 تیر ماه با شماره‌های 4-02813695901 داخلی 18 این شركت تماس حاصل كرده و از شرایط مشاركت در نمایشگاه اطلاع حاصل كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز