از فردا؛

مسابقات انفرادی تنیس خاکی، قهرمان کشوری در قزوین آغاز می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۱۰۱۹
مسابقات انفرادی تنیس خاکی، قهرمان کشوری در قزوین آغاز می‌شود
مسابقات تنیس خاکی قهرمان کشوری به صورت انفرادی از فردا در استان قزوین آغاز می‌شود.

محمدرضا شهیدی رییس هیات تنیس استان قزوین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار برنا با بیان این مطلب فزود: مسابقات تنیس خاکی قهرمان کشوری به صورت تیمی از شنبه این هفته برای نوجوانان پسر در استان قزوین در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه هر ساله در این مسابقات از 12 استان شرکت می‌کردند، تصریح کرد: امسال برای اولین بار در این مسابقات 18 استان حضور دارند.

شهیدی با اشاره به اینکه هر ساله این مسابقات به صورت تیمی برگزار ‌می‌شد، بیان کرد: برای اولین بار امسال این مسابقات به صورت انفرادی هم در این استان برگزار می‌شود.

شهیدی با اظهاراینکه کیفیت برگزاری این مسابقه نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یافته است، بیان کرد: امکانات این مسابقه از جمله اسکان و پذیرایی و زمین‌بازی از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این مسابقه 120 نفر هستند، افزود: شرکت‌کنندگان این مسابقه از 18 تیم استان از جمله تهران، کرج، قزوین، سمنان، کرمان، قم کهکیلویه و بویر احمد و اصفهان است.

شهیدی با اظهاراینکه استان قزوین میزبان دومین مسابقات تنیس خاکی در رده سنی 12 و 14 ساله است، گفت: امسال سطح رقابت مسابقات از وضعیت مطلوبی برخودار است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این مسابقات 17 تیرماه است، افزود: جمعه این هفته با برگزاری مراسم اختتامیه از برندگان این مسابقه با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

شهیدی گفت: مسابقات تنیس خاکی قهرمان کشوری ویژه دختران از هفته اول مرداد ماه آغاز خواهد شد.


نظر شما