نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

بنیاد مهدویت در زمینه شناساندن فرهنگ مهدویت به نسل جوان بیشتر تلاش كند

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۲:۲۹
کد خبر: ۶۲۷۲۹
بنیاد مهدویت در زمینه شناساندن فرهنگ مهدویت به نسل جوان بیشتر تلاش كند
آیت‌الله باریك‌بین بر تلاش بیشتر بنیاد مهدویت در زمینه شناساندن فرهنگ مهدویت و معرفی بیشتر امام زمان(عج) به نسل نوجوان و جوان تاكید كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با اعضای بنیاد مهدویت كه در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، گفت: آشنا ساختن جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان با نقش امام زمان(عج) در زمان غیبت و تاسیس این بنیاد در كشور و استان بسیار با اهمیت بوده و مسوولان فرهنگی استان باید با برنامه‌ریزی جامع با این بنیاد همكاری كنند.

آیت‌الله باریك‌بین به مسئله مهدویت پرداخت و افزود: باید نقش امام زمان(عج) و شناساندن آن به مردم از طریق تبلیغ و نشر كتاب‌هایی با مضمون انتظار و چاپ مقاله توسط اندیشمندان به صورت گسترده ترویج شود.

امام جمعه قزوین ارتباط این بنیاد با دستگاه‌های فرهنگی را مهم دانست و خاطر نشان كرد: بنیاد فرهنگی مهدویت باید ارتباط خود را با حوزه علمیه و دانشگاه و آموزش و پرورش بیشتر كند و برگزاری كلاس‌هایی در زمینه امام‌شناسی را در سرلوحه كارهای فرهنگی خود قرار دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان به ایجاد شبهاتی در دین و مهدویت اشاره و بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند كه با مطرح كردن شبهاتی در دین و مسئله مهدویت، جوانان ما را نسبت به مسئله انتظار گمراه كنند.

وی ادامه داد: پاسخگویی به شبهات وارده در ابعاد مختلف و تلاش برای انجام و ساماندهی ارگان‌ها و افرادی كه در این زمینه فعالیت دارند از وظایف جدی این بنیاد باید قرار گیرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام احمد كلباسی مسوول مركز تخصصی مهدویت كل كشور در زمینه تاسیس این مراكز در استان‌ها پرداخت و اظهار داشت: دشمنان همیشه در تلاش هستند كه شبهات متعددی را درباره مهدویت مطرح كنند كه با عنایت خداوند و تاكید رهبر فرزانه انقلاب دفاتری را در استان‌ها تاسیس كرده كه استان قزوین خوشبختانه در زمینه‌های مهدویت ‍پیشگام بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز