بهزادپور: فدراسیون فوتبال،هنوز تیم پیکان را برای استان قزوین می‌داند

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۸۰۳۳
بهزادپور: فدراسیون فوتبال،هنوز تیم پیکان را برای استان قزوین می‌داند
نایب رییس هیأت فوتبال استان قزوین گفت: فدراسیون فوتبال، هنوز تیم پیکان را برای استان قزوین می‌داند.

حسین بهزادپور نایب رییس هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار برنا با بیان اینکه تیم فوتبال پیکان باید طبق قانون، در قزوین فعالیت کند، افزود: تیم پیکان به هیچ‌وجه نمی‌تواند فعالیت‌های خود را دوباره در تهران از سر بگیرد.

نایب رییس هیأت فوتبال استان قزوین گفت: در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور که اخیرا برگزار شد، مسوولان تیم پیکان اصرار داشتند که این تیم با نام پیکان تهران در این رقابت‌ها حاضر شود اما فدراسیون فوتبال اعلام کرد که فقط تیم پیکان قزوین را به رسمیت می‌شناسد.

وی ادامه داد: تفکری که مدیرعامل باشگاه پیکان دارند قابل احترام است اما طبق اسنادی که بین مسوولان استان قزوین و کارخانه ایران‌خودرو به امضا رسیده این باشگاه قطعا برای استان قزوین است و فقط باید در این استان فعالیت کند.

بهزادپور گفت: اکنون که تیم پیکان خود را برای حضور در رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور آماده می‌کند، مدیران این تیم حق ندارند قرارداد‌های بازیکنان و کادرفنی خود را در تهران ثبت کنند و این کار فقط باید در هیأت فوتبال استان قزوین انجام شود.

وی در مورد انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان هم گفت: براساس آیین‌نامه فوتبال کشور، دبیر هیأت فوتبال و اداره تربیت‌بدنی، مسوول برگزاری این انتخابات هستند.

نایب رییس هیأت فوتبال استان قزوین افزود: پس از پایان بررسی صلاحیت افراد ثبت نام شده در این انتخابات، مسوولان برگزاری انتخابات هیأت فوتبال، باید ظرف 45روز تا 3ماه با تشکیل مجمع هماهنگی با فدراسیون فوتبال کشور، اقدام به برگزاری انتخابات کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز