شهردار قزوین

اطلاع‌رسانی حركت‌های اجتماعی شهرداری قزوین باید پررنگ‌تر باشد

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۲:۳۴
کد خبر: ۶۹۱۶۸
اطلاع‌رسانی حركت‌های اجتماعی شهرداری قزوین باید پررنگ‌تر باشد
مسعود نصرتی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت: امیدواریم با نگاه تخصصی اصحاب رسانه، نقاط قوت شهرداری پر‌رنگ‌تر و نقاط ضعف شهرداری با ادبیات مناسب به این نهاد ارایه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با بیان اینکه اتحاد و ایجاد یك محیط امن اجتماعی، توسط خبرنگاران كار مدیریت شهری را سهل و آسان می‌كند، تصریح کرد: باید اطلاع‌رسانی حركت‌های اجتماعی شهرداری قزوین پررنگ‌تر از حركت‌های عمرانی باشد تا فرهنگ شهرنشینی ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه تصویب بودجه امسال شهرداری نسبت به سال گذشته از رشد چشم‌گیری برخوردار بوده است، افزود: شهرداری قزوین با حركت خلاقانه توانست برای جذب سرمایه‌گذار و بخش خصوصی، امسال اعتبار 400 میلیارد تومانی را تصویب کند که تحقق این امر تحول و توسعه شهر قزوین را به همراه دارد.

نصرتی با بیان اینکه حرکت‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرداری براساس سند چشم‌انداز شهر قزوین است، افزود: با استفاده از همه توان تخصصی کارشناسان، پروژه‌های تحول‌گرا در قزوین محقق خواهد شد.

نصرتی اجرای 8 پروژه تقاطع غیرهمسطح به صورت همزمان، 11 برج مسكونی شهری 17 طبقه شامل یك‌هزار و 700 واحد، ساخت برج‌های تجاری و مسكونی، بازسازی سعدالسلطنه بزرگ ترین كاروانسرای درون‌شهری در خاورمیانه با سه هكتار را از جمله پروژه‌های شهرداری عنوان و بیان کرد: وسعت اجرای این پروژه‌ها در شهر بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه با حمایت‌های استاندار و نمایندگان مجلس از شهرداری، برنامه‌های میان‌مدت و چشم‌انداز شهر در زمان کوتاه‌تری محقق خواهد شد، افزود: برنامه‌های شهرداری از جمله جذب گردشگر، احداث فضاهای مكمل و تاریخی و احداث چند هتل و فضاهای تجاری در زمان کوتاهی محقق خواهد شد.

نصرتی با اشاره به اینکه احداث پارك باراجین از مصوبات سفر دوم ریاست‌جمهوری  است، گفت: این پارک به عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی شده و اقدامات مراحل آماده‌سازی مناطقی از جمله الموت، زرشك و كامان برای جذب گردشگر در حال انجام است كه به جذب گردشگر در شهر قزوین كمك خواهد کرد.



نظر شما