رییس خانه مطبوعات استان قزوین

خبرنگاران باید مشکلات جامعه را هدفمند بررسی و پیگیری كنند

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۹:۳۹
کد خبر: ۶۹۲۰۲
خبرنگاران باید مشکلات جامعه را هدفمند بررسی و پیگیری كنند
علی علی‌محمدی گفت: خبرنگاران باید با برخورداری از اخلاق و حرفه خبرنگاری مشکلات جامعه را به‎طور دقیق و هدفمند بررسی و پیگیری كنند تا آرامش در جامعه برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رییس خانه مطبوعات استان قزوین در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیق توسط رسانه‌های استان قزوین انجام می‌شود، بیان كرد: رسانه‌های محلی می‌توانند فرهنگ‌های گذشته را به نسل آینده و حال انتقال دهند و برخی از رسانه‌ها در انتقال این ارتباط به دنبال مخاطب‌یابی، مشتری‌مداری، تجارت و تبلیغات هستند که در این راستا باید همه رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق را راس امور خود قرار دهند.

وی با اظهار اینکه رسانه‌ها واسطه پیوند بین مسوولان و مردم هستند، افزود: مسوولان با اطلاع‌رسانی خدمات ارایه شده به رسانه‌ها و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق خدمات مسوولان به مردم، امید و نشاط را در بین مردم افزایش می‌دهند.

علی‌محمدی با بیان اینکه رسانه‌ها مشکلات مردم را به مسوولان و پاسخ مسوولان را به مردم انعکاس می‌دهند، گفت: خبرنگاران با این اطلاع‌رسانی خواستار تغییر یا تصحیح وضعیت به سمت شرایط هر چه بهتر هستند.

وی بیان كرد: نقش اصحاب رسانه در امر اطلاع رسانی، تنویر افكار عمومی است و خبرنگاران باید با برخورداری از اخلاق و حرفه خبرنگاری مسایل را به‌طور دقیق و هدفمند بررسی و پیگیری كنند تا آرامش در جامعه برقرار شود.

علی‌محمدی گفت: رسانه‌ها باید توانایی و اقدامات اجرایی مهم مدیران را اطلاع رسانی کنند و با انتقاد از نقاط ضعف مدیران بتوانند نقاط ضعف آن‌ها را به نقاط پررنگ در جامعه تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه مسوولیت راه‌اندازی موزه مطبوعات قزوین به عهده خانه مطبوعات است، گفت: در این موزه آثار فاخر از 100 سال گذشته جمع‌آوری و برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود که افتتاح این موزه به جذب گردشگر در قزوین کمک خواهد کرد.

علی‌محمدی افزود: برای راه‌اندازی این موزه باید ساختمانی بسیار مناسب در اختیار خانه مطبوعات قرار گیرد که در این راستا امیدواریم مسوولان مربوطه با خانه مطبوعات همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز