مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس:

جشنواره سراسری نشریه‌نگاری امام رضا(ع) در فارس برگزار می‌شود

۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳
جشنواره سراسری نشریه‌نگاری امام رضا(ع) در فارس برگزار می‌شود
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از برگزاری سومین جشنواره نشریه امام رضا(ع) به میزبانی شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مجتبی حق پرست گفت: سومین جشنواره نشریه امام رضا(ع) 29 شهریورماه با حضور شرکت کنندگانی از کانون‌های پرورشی استان‌های کشور در شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: 2001 اثر در دبیرخانه این جشنواره ملی به ثبت رسیده و تاکنون 1659 اثر دریافت شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بیان داشت: از تعداد آثار دریافتی 248 نشریه به صورت الکترونیکی و 1411 اثر به صورت نشریه دیواری هستند.

حق پرست با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره نسبت به پارسال دو برابر شده است، ادامه داد: استان فارس با ارسال 293 اثر مقام نخست تعداد آثار و پس از آن نیز تهران و خراسان رضوی به ترتیب با ارسال 127 و 126 اثر بیشترین آثار ارسالی را به دبیرخانه جشنواره نشریه نگاری امام رضا(ع) داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در جشنواره سوم به منظور ایجاد زمینه لازم برای حضور بیشتر نشریات دیواری تمهیداتی از جمله طراحی سایت جشنواره رضوی به نام سایت کریمانه و مشارکت فعال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانش آموزان و زبان آموزان کانون‌های زبان ایران مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به محورهای همایش نشریه نگاری امام رضا(ع) اشاره و مهم ترین آن را معرفی شخصیت امام رضا(ع) از تولد تا شهادت، سیره عملی امام رضا(ع) و ثاثیر آن در رفتار و زندگی مردم، نقش احمدابن موسی در امامت امام رضا(ع) به عنوان امین ولایت، معرفی آداب و رسوم مناطق در ارتباط با استقبال و بدرقه زائر امام رضا(ع) را از خاطرات اولین زیارت عنوان کرد.

حق پرست گفت: نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره نیز در بخش نشریه دیواری از 29 شهریورماه تا پنجم مهرماه در حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز