مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس خبر داد

از فرماندار و شهردار شیراز در جشن کتاب تجلیل شد

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۸۴۹
از فرماندار و شهردار شیراز در جشن کتاب تجلیل شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: فرماندار و شهردار شیراز به دلیل حمایت‌های مستمر از حوزه کتاب تجلیل شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور اظهار داشت: در جشن کتاب استان فارس چهار شهردار و سه فرماندار مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: در میان شهرداران حامی کتاب، شهردار شیراز، شهردار کازرون، شهردار کوار و شهردار سورمق شایسته تجلیل شناخته شدند.

اسماعیل‌پور بیان کرد: فرمانداران شیراز، آباده و خرامه و همچنین دو بخشدار از بیضا و بخش مرکزی آباده نیز در همین جشن مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این جشن دو کانون ادبی اداره کتابخانه‌های عمومی اقلید و خرامه نیز به عنوان کانون ادبی برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشن 12 کتابدار و سه خیر کتابخانه‌ساز و روسای ادارات شهرستانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی از ممسنی، کوار و آباده به سبب فعالیت‌های خود شایسته تقدیر دانسته شدند.

تقدیر از کتابخانه مرکزی نی‌ریز و بیضا دیگر موردی بود که اسماعیل‌پور در ادامه سخنان خود به آن اشاره کرد.

وی ابراز داشت: افرادی که به عنوان برترین، شایسته تقدیر شناخته شدند از نظر توانمندی، طرح و برنامه و سایر فعالیت‌های منجر به ارتقای شاخص‌های کتابخوانی در استان فارس مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس خاطرنشان کرد: فرمانداران و شهرداران نیز به سبب اقدامات حمایتی در حوزه کتاب و پیگیری مطالبات معوق کتابخانه‌های این استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: بسیاری از شهرداران این استان به صورت خودجوش پیگیر وصول مطالبات نیم درصد سهم اداره کتابخانه‌ها از محل عوارض عمومی هستند.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: فرماندار شیراز پیگیرترین فرماندار این استان در حوزه فرهنگی و کتاب شناخته شد و در بخش خیران علی باز قربانی به دلیل تحویل 9 ماهه یک کتابخانه برترین خیر فارس بود.

اسماعیل‌پور، در ادامه گفت: برای برگزاری جشن کتاب 31 دستگاه و ارگان دولتی با یکدیگر همکاری کردند و 90 برنامه کلان برای استان فارس ترسیم شد.

مدیرکل کتابخانه‌های فارس تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به نیازهای فرهنگی این استان، جایگاه کتاب را در جامعه ترویج دهیم تا شاهد رشد و بالندگی در این عرصه باشیم.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس با حضور 100 ناشر مذهبی داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز در حال برگزاری است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز