مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس خبرداد

آمادگی جمعیت هلال احمر فارس برای تولید داروهای گیاهی

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۵۲۰۹
آمادگی جمعیت هلال احمر فارس برای تولید داروهای گیاهی
محمدرضا ابراهیمی از آمادگی كامل این جمعیت برای ایجاد واحدهای تولید و فرآوری داروهای گیاهی در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدرضا ابراهیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های " شركت سها جیسا " در شیراز و در نشست مشترک با كارشناسان و مدیران صنایع داروسازی این شركت گفت: استان فارس باتوجه به برخورداری از موقعیت جغرافیایی و طبیعی مناسب،‌ دارای ظرفیت مطلوبی برای تولید و صادرات داروهای گیاهی است.

وی افزود: سود و ارزش افزوده حاصل از ایجاد واحدهای تولید و فرآوری گیاهان دارویی در استان فارس موجب رونق اقتصادی و اشتغال زایی در این استان خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی گونه هایی از گیاهان بومی این استان كه تأثیر دارویی آنها اثبات گردیده است،‌ اظهار داشت:این جمعیت برای ایجاد واحدهای تولید و فرآوری داروهای گیاهی در شهرستانهای مختلف استان فارس آمادگی كامل دارد.

گفتنی است؛ از ابتدای سال تاكنون 1976 تن گیاهان دارویی و صنعتی به ارزش 10 میلیون و 708 هزار دلار از استان فارس به كشورهای چین، ‌امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی و برخی از كشورهای اروپایی صادر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز