آزمون ورودی حوزهای علمیه در فارس برگزار شد

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۹:۰۴
کد خبر: ۱۸۰۹۵۷
آزمون ورودی حوزهای علمیه در فارس برگزار شد
آزمون ورودی حوزه‌های علمیه استان فارس با حضور بیش از 1500 داوطلب در سالن‌های حرم‌های مطهر احمدی و محمدی (ع) ˝شاهچراغ˝ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان فارس، مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه فارس در حاشیه برگزاری این آئین گفت: مشرف شدن به حوزه های علمیه را یک توفیق الهی دانست.
 
وی افزود: اگر داوطلبان ورود به حوزه های علمیه با نیت قرب الهی و خدمت به جامعه اسلامی درحوزه حضور پیدا کنند، بی شک به هدف خود که همان تعالی و تحقق جامعه اسلامی است خواهند رسید.
 
حجت الاسلام رحیمی صادق اظهار کرد: امیدواریم با پذیرش طلاب جدید در حوزه های اسلامی در آینده بتوانیم بخشی از نیاز مراکز مذهبی استان را به روحانی تامین کنیم.

نائب رئیس شورای حوزه های علمیه شیراز و تولیت آستان احمدی و محمدی نیز در حاشیه این آئین، داوطلبان را به اخلاص در عمل و داشتن تقوای الهی فرا خواند و گفت: لبیک گفتن به امر ولایت در یادگیری علوم دینی در مداس علمیه و کسب دانش علوی و رسیدن به مدارج بالای الهی و علمی را هدفی والا است، که طلاب آینده حوزه های علمیه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب افزود: توکل به خداوند و سربازی حضرت ولی عصر (عج) و توسل به اولیای الهی را باید از همین جوانی شروع کرد وی در پایان برای داوطلبان در آزمون و طلاب علوم دینی آرزوی موفقیت در امتحانات الهی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز