وزیر دادگستری در جمع مردم شیراز:

رژیم متجاوز صهیونیستی شاخصه های انسانی را رعایت نمی کند

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۰۶۴۵۲
رژیم متجاوز صهیونیستی شاخصه های انسانی را رعایت نمی کند
وزیر دادگستری گفت: جنگ میان رژیم قاصب اسرائیل و مبارازن فلسطینی در غزه ، جنگی نابرابراست که در آن رژیم متجاوز صهیونیستی با خشونت شاخصه های انسانی را رعایت نمی کند.

حجت الاسلام ˈمصطفی پورمحمدی که صبح امروز (جمعه) جهت شرکت در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس و سخنرانی در این آیین به شیراز سفر کرده است در هنگام ورود به فرودگاه بین المللی شیراز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جنگ نابرابر حکایت حاکمیت اراده ها بخصوص سنت الهی و حاکمیت حق بر ظالمین است.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس وی افزود: ملت فلسطین حدود 20 روز است که با پایمردی ، اراده کامل و مقاومت مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده و مبارزات امروز مردم فلسطین درغزه شرایط را برای این رژیم غاصب دشوار کرده است.

پورمحمدی اضافه کرد: مقاومت مردم فلسطین و غزه سقوط رژیم صهیونیستی را نوید می دهد و روند انحطاط این رژیم جعلی که همزمان با شکل گیری انقلاب اسلامی آغاز شده، هم اکنون شتاب گرفته است.

وی گفت: ملت فلسطین ملتی از هر جهت محروم و با حداقل امکانات و در بدترین شرایط به حیات خود ادامه می دهد و این در حالی است که در طرف مقابل دشمن با همه امکانات و ظرفیت ها و با پشتیبانی سران کشورهای غربی و عربی به جنگ با ملت آزادیخواه فلسطین برخاسته است.

حجت الاسلام پورمحمدی اظهار داشت : امروز احساسات مردمی علیه این رژیم غاصب در تمامی نقاط دنیا برانگیخته و جریحه دار شده و اینها دستاوردهای بزرگی برای ملت مظلوم فلسطین و جهان اسلام است.

وی افزود: اعتراضات مردمی در سراسرجهان موجب شده است که امروز این رژیم غاصب و حامیانش به لحاظ سیاسی و روانی در مجامع بین المللی تحت فشار قرار بگیرند.

وزیر دادگستری تاکید کرد : مقاومت ومبارزات ملت مظلوم فلسطین به همراه فشار افکار عمومی در جهان نوید دهنده پایان عمر این رژیم غاصب است.

وزیر دادگستری که برای شرکت در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس و سخنرانی در این آیین به شیراز سفر کرده است در بدو ورود در فرودگاه بین المللی شیراز مورد استقبال استاندار وجمعی از مسوولان فارس قرار گرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز