عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

صداوسیما مطالب را منصفانه منعکس کند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۴:۰۴
کد خبر: ۲۲۵۶۰۶
صداوسیما مطالب را منصفانه منعکس کند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیما باید نگاهی واقع بینانه نسبت به عملکرد سه قوه داشته باشد و مطالب را منصفانه منعکس کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از شیراز ، ضرغام صادقی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: صداوسیما باید نگاهی واقع گرایانه و واقع بینانه نسبت به عملکرد سه قوه داشته باشد، و منصفانه تمام مطالب را منعکس کرده و از جهت گیری خودداری کند.
 
او افزود: اکثریت نمایندگان یک هفته از سه هفته تعطیلات ظاهری مجلس مشغول سرکشی به حوزه انتخابیه بودند و دو هفته دیگر را نیز مشغول سایر کارهای اجرایی درمجلس شدند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طی دو هفته از تعطیلات مجلس کمیسیون مشترکی تشکیل شد که به صورت فشرده روزانه هشت ساعت در نوبت صبح و عصر به برگزاری جلسه پیرامون اصلاح موادی از قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و لایحه خروج از رکود پرداخته و آن را نهایی کردند.

وی در ادامه به بیان انتظارات از رسانه ملی پرداخت و یادآور شد: انتظار داریم صداوسیما منصفانه و با سنجش همه جوانب، مطالب را منعکس کند و بداند در زمان تعطیلات ظاهری مجلس، چیزی به اسم سه هفته تعطیلات مبنی بر استراحت نمایندگان وجود نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز