علی‌رضا بیات‌پور سرپرست فرمانداری شیراز شد

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۶:۴۱
کد خبر: ۲۵۵۶۷۰
علی‌رضا بیات‌پور سرپرست فرمانداری شیراز شد
با حكم استاندار فارس،‌ علی‌رضا بیات‌پور به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شیراز منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از شیراز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم وسرپرست جدید فرمانداری شیراز گفت: دولت تدبیروامید با مشی اعتدالی با تمام افراد اصولگرا و اصلح‌طلب که صادق و پایبند به قانون و ولایت و رهبری باشند و نیز خط قرمزها را رعایت کنند همکاری و تعامل داشته و خواهد داشت.

 

او افزود: تغییر فرماندار به‌هیچ عنوان شائبه سیاسی نداشته و ملاك انتخاب مدیران در دولت یازدهم، جناج‌های سیاسی و جناح‌بازی‌ها نیست .

 

وی گفت: افرادی كه در گذشته برچسب‌هایی داشته‌اند، جایگاهی در دولت نخواهند داشت. هنر ما این است كه نگرش سیاسی را در كار دخالت ندهیم، در هر پست و مقامی قرار داریم .

 

كدخداپور تصریح كرد: یكی از اصول اساسی در انتخاب مدیران دولت یازدهم،‌ پاك‌دستی افراد بوده و هست و پایداری بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اساس انتخاب مدیران در دولت است.

 

وی با اشاره به اینکه در بخشنامه‌ای که در چند سال گذشته به‌نام مدیریت در سیستم اداری مبنی بر اینکه تنها با مجوز می‌توان مدیری را انتخاب کرد، افزود: در قانون خدمات کشوری آمده که هر دستگاهی موظف است مدیری را انتخاب کند که کارمند رسمی و یا پیمانی باشد و از استخدام افراد قراردادی خودداری شود .

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس خاطرنشان کرد: در مدت 11 ماه از فعالیت فرماندار پیشین در مورد استخدام رسمی وی تلاش بسیاری صورت گرفت اما از سوی وزارت کشور اعلام‌ شد که حضور وی را به رسمیت نشناخته و در این مدت نیز حقوقی نیز دریافت نکرده است .

 

کدخداپور تصریح کرد: بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی که زیرمجموعه وزارت کشور هستند می‌توانند 10 درصد از نیروهای رسمی و یا پیمانی را از دستگاه‌های دیگر به‌عنوان مأمور در پست‌های مدیریتی به‌خدمت بگمارند .

 

وی بیان داشت: اجرای این قانون موجب می‌شود که فضا برای بهره‌گیری از نیروهای زحکمتش و توانمند وزارت کشور باز شود تا بتوانند در فعالیت‌های عمرانی زیرساختی مشارکت جدی داشته باشند .

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس  اضافه کرد: در استان فارس 13 مورد مشابه فرماندار پیشین شیراز که به علت نداشتن مجوز استخدامی رسمی و پیمانی عذر آنان را برای ادامه کار خواسته و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شده وجود داشته‌اند.

 

معاون سیاسی استانداری فارس با یادآوری اینكه مبنای گزینش افراد در سپردن پست‌های مدیریتی را ارزش‌های اساسی انقلاب و پایبندی به اصول نظام اسلامی عنوان و تاكید كرد: البته حق هر دولتی است كه در انتخاب مدیران بر اساس ملاك‌های مدیریتی مد نظر خود عمل كرده و مدیرانی همراه را برگزیند.

 

لازم به ذکر است که علی‌رضا بیات‌پور سرپرست جدید فرمانداری شیراز فارغ التحصیل مهندسی عمران و مدیریت صنعتی از دانشگاه شیراز است و تجارب معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس، شهردار زرقان، مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری زنجان، مدیر کل سازمان اموال تملیکی استان‌های فارس و هرمزگان، مدیر کل ثبت احوال استان فارس و نیز مدیرکلی توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت احول کشور و نهایتا مدیر كل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس فارس را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز