در نشست هماهنگی كمیته فضاسازی اجلاسیه شهدا مطرح شد

انجام‌شدن ۷۰درصد تبلیغات اجلاسیه شهدا توسط مردم

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۹:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۰۳
انجام‌شدن ۷۰درصد تبلیغات اجلاسیه شهدا توسط مردم
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز گفت: 70درصد تبلیغات اجلاسیه سرداران و 14600 شهید استان فارس توسط حرکت خودجوش مردمی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سپاه بقیه الله شیراز
سرهنگ حمیدرضا گرامی در نشست هماهنگی كمیته فضاسازی اجلاسیه سرداران و 14600 شهید استان فارس اظهار داشت: 70 درصد از تبلیغات اجلاسیه شهدا را مردم به صورت خودجوش انجام می دهند و بقیه آن توسط ادارات و مراكز صورت می گیرد.

وی افزود: 25 فروردین ماه زمان مناسبی برای آغاز تبلیغات شهری است و از همه همراهان برای هرچه بهتر اجرا شدن این برنامه دعوت به عمل می آید.

گرامی مهم ترین برنامه سال جاری را در استان فارس برگزاری اجلاسیه شهدا اعلام كرد و افزود: مردم فهیم استان فارس سدی عظیم در مقابل توطئه ها هستند و اجازه ندادند رنگ و بوی شهدا در سطح جامعه كمرنگ شود.

سرهنگ گرامی با تشریح برنامه های اجلاسیه شهدا، 6 تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری را به دلیل وجود مناسبت های گوناگون از قبیل سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان فارس، دهه فاطمیه و هفته گرامیداشت مقام معلم، بهترین زمان برگزاری احلاسیه قلمداد کرد.

فرمانده سپاه بقیه الله ضمن تاکید بر فضاسازی مناسب شهر شیراز برای اجرای اجلاسیه گفت: ستاد كمیته فضاسازی و تبلیغات اجلاسیه در مجتمع فرهنگی شلمچه مستقر است و كار چاپ و نصب بنرهای مربوط به اجلاسیه را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره ها، مراكز، حسینیه ها و آحاد مردم كه تاكنون نسبت به انجام تبلیغات اقدامی نكرده اند می توانند با مراجعه به ستاد تبلیغات و ارائه درخواست بنر شهید موردنظر خود را چاپ کنند تا در سطح شهر با توجه به نقشه سازماندهی تبلیغات نصب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز