سرپرست استانداری فارس در دیدار باخانواده شهدا

امروز جوانان ما محکم‌تر از گذشته پای کار نظام هستند

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۵:۴۳
کد خبر: ۵۸۵۷۰
امروز جوانان ما محکم‌تر از گذشته پای کار نظام هستند
سجادی در دیدار با خانواده شهدا، گفت: جوانان كشور امروز پیروان خوبی برای راه شهدا هستند و با اعتقادی عمیق، دورنی و محكم‌تر از گذشته پای كار نظام و آرمان‌های شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،فرهاد سجادی در دیدار با خانواده چند شهید والا مقام شیراز اظهار داشت: خواسته شهدا از ما، پشتیبانی از ولایت و مردم و ارزش های اسلامی است چنانكه عمده خصوصیت همه شهدا مردمی بودنشان بوده است. ما مسوولان و مدیران اجرایی نیاز داریم به دیدار خانواده شهدا و جانبازان برویم و از آنها مدد بگیریم تا در كارهایمان به ما كمك كنند و ما نیز یادمان نرود كه میراث دار و وارث خون چه كسانی هستیم؟

وی افزود: خانواده شهدا یك نعمت برای ما هستند كه نور، فرهنگ و آرمان های شهدا را گسترش و استمرار می دهند و ما مسوولان نیاز داریم كه خانواده شهدا ما را بپذیرند و خاطرات و ویژگی شهدا بشنویم كه امیدواریم خداوند به حق خون این شهدای بزرگ به ما توفیق بدهد كه ما هم در خدمت اهداف شهدا فعالیت كنیم.

این مقام مسول خاطر نشان كرد: جوانان امروز كشور ما پیروان خوبی برای راه شهدا هستند. زیرا جوانان ما با اعتقاد های عمیق دورنی محكم تر از گذشته پای كار نظام و اسلام و آرمان های شهدا هستند و این وظیفه ما مسوولان را در ارائه راه و روش بیشتر می كند.

سرپرست استانداری فارس ادامه داد: شهادت برترین معراج عشق است و شكوه، صلابت، نشاط، آزادی، عزت و امید امروز ما مرهون رشادت های شهیدان است كه امام خمینی(ره) در جای جای وصیت نامه تاریخی خویش می فرمایند: «مدیران اجرایی مسوولان اصل وظیفه شما رسیدگی به مردم است اگر شما از اینها غفلت كنید همان بلایی سرشما می آید كه سر رژیم پهلوی آمد.»
 
سجادی با اشاره به توجه دولت نهم و دهم به خانواده شهدا تصریح كرد: در دولت دهم بیشتر از سایر دولت ها به خانواده های شهدا توجه شده است كه این یك افتخار برای این دولت محسوب می شود كه مدیران در دولت دهم باید دو ویژگی سرباز ولایت بودن و نوكر مردم بودن را باید داشته باشند.

در این دیدار سرپرست استانداری فارس به همراه تعدادی از مدیران كل استان فارس و فرماندار شیراز از خانواده های سردار شهید هاشم اعتمادی، سردار شهید علیرضا هاشم نژاد و شهیدان محمدرضا،علیرضا و احمدرضا حاجی زمانی دیدار و گفت و گو كرد.
  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز