نباید خبرنگاری را تنها به عنوان یک شغل نگاه کرد

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۹:۴۵
کد خبر: ۶۰۸۵۱
نباید خبرنگاری را تنها به عنوان یک شغل نگاه کرد
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، گفت: نباید خبرنگاری را تنها به عنوان یک شغل نگاه کرد و مسوولان باید تلاش کنند تا ارزش واقعی این حرفه را به مردم بشناسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان فارس در دیدار اعضای شورای مركزی خانه مطبوعات با وی در اداره کل ارشاد استان، گفت:اعتقاد من این است كه استفاده از ابزار رسانه با داشتن افراد رسانه ای خوب ممکن می شود و بحمدالله در استان فرهنگی ما، خبرنگاران نشان داده اند كه به خوبی در حوزه اطلاع رسانی بی هیچ چشمداشتی قدم برداشته اند و به واژه خبرنگار، رنگی خاص بخشیده اند.

وی در این نشست كه ویژه تمهیدات برپایی روز خبرنگار برگزار شد، افزود: امسال به دلیل همزمانی ماه مبارك رمضان و روز خبرنگار، با عزمی راسخ برآنیم تا برنامه های این روز را كلیدی تر ارایه دهیم تا شاید بتوانیم گوشه ای ناچیز از زحمات بی دریغ این قشر اجتماع را قدردان باشیم.

نداف گفت: كوششمان بر این است تا نقص های گذشته را برطرف كنیم و پیش از موعد مقرر ،كلیه تمهیدات این روز را فراهم آوریم.

در این جلسه اعضای شورای مركزی خانه مطبوعات فارس ضمن ابراز اینكه هنوز دید كمرنگی نسبت به خبرنگاران در جامعه وجود دارد و پیشه آنها را فقط به عنوان یك شغل نگاه می كنند، نه بیشتر، اضافه كرد: این رسالت مسوولان فرهنگی است تا برداشت های موجود را پاك كنیم و ارزش واقعی آنها را در هر مناسبت و هر زمانی به مردم بشناسانیم. 

وی همچنین خواستار شد تا به نمایندگان خبرنگاران در هر رسانه فرصتی داده شود تا بتوانند در این روز كلیه مسایل و مشكلات فراروی خود را به دور از هر گونه دغدغه و بهره برداری های سیاسی برای مسوولان بازگو كنند و آنان نیز شنونده سخنانی باشند كه تا پیش از 17 مرداد ماه فرصتی برای طرح و یا برطرف كردن آنها نداشتند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز