نمایشگاه تابستانه کتاب جوانان را از جرایم ناخواسته دور می‌کند

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۰۸۵۳
نمایشگاه تابستانه کتاب جوانان را از جرایم ناخواسته دور می‌کند
مدیر انتشارات نوید شیراز با بیان اینکه نمایشگاه تابستانه کتاب جوانان را از جرایم دور می‌کند، گفت: نمایشگاه کتاب شیراز سرنوشت بسیاری از جوانان این شهر را عوض کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، داریوش نویدگویی، مدیر انتشارات نوید شیراز در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتاب تابستانه شیرازگفت: این یک خوشبختی است که بعد از 12سال بازخوردهای مثبت برپایی این نمایشگاه را شاهد هستم و می بینیم که بسیاری از جوانان با حضور در این نمایشگاه مسیر زندگیشان عوض شده است.

وی با اشاره به نوع مخاطبان این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه مخاطبان خاص با نیازها و ویژگی های ویژه ای حضور دارند به طوری که مثلا بسیاری از جوانان مخاطب ما فقط به صرف تفریح در محل بلوار چمران حضور پیدا می کنند و ناخواسته به سمت های جرایم انتظامی می روند که بسیاری از آنها با حضور در این مکان امروز از مخاطبان دایم کتاب و فرهنگ شده اند. 

مدیر انتشارات نوید شیراز بیان کرد: این نمایشگاه کتاب در مدت 12 سال در این مكان برگزار شده است و از جمله ویژگی های خاص این نمایشگاه موقعیت مکانی بدون سقف و نحوه ارایه خدمات به مخاطبان است که به نوعی مشابه آن بسیار کم است.

نوید گویی ادامه داد: در نمایشگاه کتاب بازار تابستانه امسال بیش از 6هزار و 800 عنوان کتاب وجود دارد که هر روز عنوان ها و کتاب های جدیدی به این مجموعه اضافه می شود.

نوید گویی ادامه داد: در طول برپایی این نمایشگاه بخش های مختلفی مانند تازه های نشر، نقد و بررسی کتاب، شب های هنرمندان، مشاوره خواندن، مشاوره خانوادگی، آموزش صنایع دستی و سرای اهل قلم با حضور نویسندگان و شعرا اجرا می شود.

شایان ذکر است، دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب بازار تابستانه شیراز از ساعت 17:30 دقیقه بعد از ظهر تا یک بامداد و تا آخر تابستان دایر خواهد بود .


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز