سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس:

مجریان موفق در جلب رضایت مردم، تقدیر می‌شوند

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۲۶۱۲
مجریان موفق در جلب رضایت مردم، تقدیر می‌شوند
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: تا كنون عملكرد بیش از 33 دستگاه اجرایی استان در حوزه تحول اداری و منابع انسانی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدعلی پورمهدوی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: تا كنون عملكرد بیش از 33 دستگاه اجرایی استان در حوزه تحول اداری و منابع انسانی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

پور مهدوی با بیان اینكه اجرای برنامه دهگانه تحول اداری نقش موثری در تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت خدمتگذار، در ارایه خدمات به مردم دارد، اظهار داشت: دفتر منابع انسانی و تحول ادرای استانداری فارس طی یك برنامه زمان بندی شده با اعزام كارشناسان مجرب خود به ارزیابی عملكرد دستگاه های اجرایی پرداخته است.

وی یاد آور شد: تا كنون از مجموع 90 دستگاه اجرایی استان فارس، موفق به ارزیابی عملكرد بیش از 33 دستگاه در حوزه مدیریت منابع انسانی و بر اساس قانون مدیریت خدمات كشوری شده ایم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس خاطر نشان كرد: عملكرد اجرایی دستگاه های موفق در جلب رضایت مندی مردم، طی مراسمی با حضور مقامات بلند پایه استانی معرفی و تقدیر خواهند شد و همچنین دستگاه های ضعیف در این حوزه نیز پس از دریافت تذكر در شورای اداری استان معرفی می شوند.

پور مهدوی با اشاره به طرح دور كاری و توجه خاص دولت خدمتگزار به اجرای دقیق این طرح و نتایج مثبت آن تصریح كرد: دفتر منابع انسانی و تحول ادرای استانداری با ارسال آئین نامه به كلیه ادارات و دستگاه های اجرایی، تحقق این برنامه را به طور جدی پیگیری می كند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ثبت اطلاعات كارمندان دستگاه های اجرایی استان فارس نیز افزود: تا كنون بیش از دو سوم كارمندان دولتی استان درسایت «كارمند ایران» ثبت نام كرده اند و لازم است باقیمانده دستگاه ها نیز در ثبت اطلاعات مورد نیاز فعالیت بیشتری داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس بیان داشت: بازرسی از طرح تكریم ارباب رجوع، نظر سنجی از میزان رضایت مردم و نظارت بر مراحل استخدام های جدید در ادارات، از دیگر برنامه های این معاونت به شمار می رود كه نتایج این برنامه ریزی ها به زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز