مدیر کل امور جوانان استان فارس:

کارها را به جوانان بسپارید تا به خودباوری برسند

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۵:۱۸
کد خبر: ۶۲۷۲۷
کارها را به جوانان بسپارید تا به خودباوری برسند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل‌پور گفت: کار را به جوانان بسپارید امروز زمان، زمان جوانان است و جوانان خود باید به طور ملموس این موقعیت را درک کنند و به خود باوری برسند.

به گزارش خبرگزاری برنا از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پور، مدیر کل امور جوانان استان فارس صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان برگزارشد، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانان از صدر اسلام تا کنون همیشه مورد توجه بوده اند تا آنجا که در روایات آمده که یاران امام زمان (عج)نیز همگی از جوانان هستند؛ لذا دین اسلام دینی جوانگرا است همانگونه که در صدر اسلام نیز بسیاری از سرداران سپاه اسلام از میان جوانان بودند.

مدیر کل امور جوانان فارس گفت: اکنون 38 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند که این ضرورتی است که جوانان را در وارد عرصه کار نموده و مسوولیت را به ایشان بسپاریم.

وی گفت: ما در هفته جوان آمده ایم که بگوییم نمی خواهیم برای جوانان کار کنید، بلکه کار را به جوانان واگذار کنید امروز زمان، زمان جوانان است و جوانان خود باید به طور ملموس این موقعیت را درک کننند و به خود باوری برسند.

اسماعیل پور درادامه با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی سازمان ملی جوانان و ادغام آن با سازمان تربیت بدنی افزود: که ادغام سازمان ملی جوانان به عنوان دستگاهی ستادی با تربیت بدنی به عنوان یک دستگاه اجرایی ضربه جدی به فعالیت های ما خواهد زد.

متولی امور جوانان فارس بیان داشت: با توجه به تحولات موجود در سازمان ملی جوانان امسال شاهد شورو نشاط همیشگی در برگزاری برنامه های روز جوان نیستیم و ما ناراحتیم از اینکه بگوییم هفته جوان می آید و به علت کمبود بودجه نمی توانیم کارهای همیشگیمان را انجام دهیم.

وی همچنین اضافه کرد: متاسفانه رسانه ها هم در این مسأله کوتاهی کرده اند. چرا که مطالبه حقوق جوانان و انعکاس صریح وقایع از جمله وظایف رسانه هاست.

وی در ادامه در رابطه با برنامه های هفته جوان در استان فارس اظهار داشت: در روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ستاد ساماندهی امور جوانان را با حضور مسوولان و مدیران استان برگزار خواهیم کرد تا مطالبات جوانان را در حوزه های مختلف بررسی کنیم.

همچنین برگزاری جشن ها و مراسمات مختلف در بزرگداشت این روز در شیراز و شهرستانها از سوی سازمان های مردم نهاد از دیگر برنامه های سازمان ما است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز