عملیات اجرایی كمربند شمال شرقی شهر مقدس شیراز آغاز شد

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۵۲
عملیات اجرایی كمربند شمال شرقی شهر مقدس شیراز آغاز شد
با حضور سرپرست استانداری فارس، معاون وزارت راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری فارس عملیات اجرایی احداث كمربندی شمال شرقی شهر مقدس شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، با حضور سرپرست استانداری فارس، معاون وزارت راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری فارس عملیات اجرایی احداث كمربندی شمال شرقی شهر مقدس شیراز آغاز شد.

سجادی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح كمربندی شمال شرقی در شهر مقدس شیراز با بیان اینكه فعالیت ها و برنامه ریزی های بسیار موثری از سوی دولت نهم و دهم در توسعه حوزه راه ها و حمل نقل استان فارس انجام گرفته است، گفت: علی رغم حجم بالای فعالیت های انجام شده، عقب ماندگی های تاریخی استان فارس حجم این مطالبات و مشكلات را افزوده، اما خوشبختانه جهت گیری عمرانی و اقتصادی دولت در توسعه استان فارس آینده روشنی را پیش روی استان فارس قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش های شهرستانی جذب و حمایت از سرمایه گذاری و لزوم توجه به ظرفیت های مهم و تاثیرگذار بخش خصوصی در اجرای طرح های كلان استان فارس، افزود: برگزاری صرف یك همایش، به تنهایی پاسخگوی تامین نیاز مشاركت بخش خصوصی نیست، بلكه این اقدام سرآغاز ایجاد یك ارتباط برای رایزنی با سرمایه گذاران به منظور شناساندن فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در استان فارس است كه در این زمینه مدیران دستگاه های استانی باید فعالیت موثرتری در جذب بخش خصوصی داشته باشند.

* هم افزایی و برآیند توان مسوولان استان موجب رشد و شكوفایی استان فارس خواهد شد

سرپرست استانداری فارس واگذاری طرح های كلان عمرانی و اقتصادی استان فارس را به بخش خصوصی از جمله استراتژی های اصلی مجموعه مدیریتی استان فارس عنوان و تصریح كرد: به منظور اجرای به موقع طرح های مهم عمرانی استان فارس، علاوه بر حضور سركشی مسئولین ذیربط به پروژه ها و استقرار مهندس ناظر مقیم در هر یك از طرح ها، نظارت مستمری نیز از طریق نرم افزار ویژه طراحی شده در استانداری فارس به صورت مداوم انجام می شود.

سجادی با تاكید بر لزوم وحدت و اجماع بیش از پیش مجموعه مسئولین استان در توسعه فارس، بیان داشت: بدون تردید مسئولین سیاسی، اقتصادی و اجرایی استان فارس در افزایش شتاب توسعه همه جانبه استان فارس نقش مهمی دارند كه هم افزایی و برآیند توان این مجموعه موجب رشد و شكوفایی استان فارس خواهد شد.

وی همچنین از بهره برداری 18 هزار واحد مسكن مهر در استان فارس در آینده نزدیك خبر داد و افزود: عملیات اجرایی طرح راه اهن شیراز - گلگهر و همچنین طرح راه آهن شیراز - اهواز نیز به زودی و با حضور مقامات بلند پایه كشوری آغاز خواهد شد.

گفتنی است طرح 5/15 كیلومتری كمربندی شمال شرقی شهر مقدس شیراز، با اعتباری بالغ بر 172 میلیارد ریال و در سه قطعه و به صورت چهار بانده، به مدت 28 ماه اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز