جشن‌های «امام مهربان من» در شیراز برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۱:۵۴
کد خبر: ۶۲۸۶۱
جشن‌های «امام مهربان من» در شیراز برگزار می‌شود
دبیر جشن‌های نیمه شعبان در شیراز گفت: به منظور برپایی هر چه با شکوهتر برگزاری ولادت امام زمان جشن‌های «امام مهربان من» در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مصطفی زائری، دبیر جشن‌های نیمه شعبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس مبادرت به چاپ 10 هزار پوستر، 500 عدد بنر در قالب بیانات گهر بار امام زمان، حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از هدف های اداره کل اوقاف در برپایی جشن های نیمه شعبان، برپایی جشن های مردمی «امام مهربان من» است.

زائری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تمام خدمات اوقاف برای مردم است و اهداف سازمانی نیز بیانگر خدمت همه جانبه این اداره کل به مردم است که شامل موقوفات، مدیریت حرم های مطهر امام زادگان، ساخت مسجد، کمک به هیأت های مذهبی و برپایی مجالس دینی که همگی به مشارکت مردم صورت می پذیرد.

مسوول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اضافه کرد: جشن نیمه شعبان به مدت 3 روز در سراسر استان فارس برگزار می شود.

زائری تصریح کرد: توزیع 10 تن آبلیمو جهت برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی و اجرای برنامه در 100 امام زاده در استان و 30 امام زاده در شیراز و در لامرد جشن بزرگ ولادت در قالب همایش بازار خوبان برای نخستین بار با همکاری مجمع امور صنفی این شهر در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) در روز ولادت برگزار می شود.

وی گفت: در شهرستان خرم بید به مدت چهار شب سلسله مباحث مهدویت نیز اجرا می شود.

دیبر جشن های نیمه شعبان از فراخوان طراحی پوستر مهدویت با سه مولفه انقلاب، شهدا و ظهور در یک ماه آینده خبر داد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس به پنج طرح برگزیده جوایز نفیسی اهدا می نماید.

دبیر جشن های نیمه شعبان همچنین از برپایی مسابقه پیامکی وقف میراث جاودان اشاره کرد و افزود: به 313 نفر از برگزیدگان نیز هدایایی داده می شود.

وی اضافه کرد :مسابقه پیامکی بهترین جمله در خصوص امام زمان(عج) در ایام ولادت از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس به ارسال پیامک به سامانه 10000114711 برگزار می شود که علاقمندان می توانند با ارسال پیامک در مسابقه شرکت نمایند.

وی گفت: شوق و اشتیاق مردم برای برپایی جشن های نیمه شعبان یکی از علت حضور پر رنگ اوقاف در برگزاری برنامه های یاد شده است.

زائری خاطر نشان کرد: مسابقات اذان، تواشیح نیز از 31 تیر تا 7 مرداد ماه با حضور بیش از هزار نفر برگزار می شود و نظرات برگزیده به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

نظر شما