با حضور رییس مجمع نمایندگان فارس؛

کلنگ مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور خاوران به زمین خورد

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۲:۰۱
کد خبر: ۶۳۱۳۱
کلنگ مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور خاوران به زمین خورد
با حضور نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه پیام‌نور استان فارس ساخت مجتمع‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خاوران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور خاوران همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، کلنگ مجتمع فرهنگی پیام نور خاوران با حضور نماینده شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه پیام نور استان فارس، اعضای هیأت موسس و تنی چند از مسوولان به زمین زده شد.

در ابتدای مراسم زاهدی سرپرست دانشگاه پیام نور خاوران گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و روند پیشرفت کار احداث ساختمان آموزشی ارایه و پس از آن رییس دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به نقش و اهمیت فعالیت های فرهنگی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اجرای فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه ها و تاثیر آن در رشد و تعالی و تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد.

وی ساخت مجتمع های فرهنگی در دانشگاه پیام نور را یکی از مهمترین برنامه های دولت خدمتگذار جهت برگزاری و اجرای فعالیتهای فرهنگی در سطح دانشگاهها عنوان کرد و افزود: مجتمع فرهنگی پیام نور خاوران با زیربنای 405 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و500 میلیون ریال ساخته خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: ساختمان آموزشی پیام نور خاوران در هفته دولت به بهره برداری رسیده و محوطه سازی و ساخت مخزن آب نیز جهت فضای سبز دانشگاه اجرا شود.

در ادامه نماینده شهرستان جهرم و رییس مجمع نمایندگان استان فارس نیز با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جهت برگزاری هرچه بهتر فعالیتهای فرهنگی و سیاستهای فرهنگی دولت در سال جهاد اقتصادی، فعالیتهای عمرانی صورت گرفته و به خصوص پیگیری جهت ساخت مجتمع های فرهنگی در مجموعه پیام نور استان فارس را در سطح کشور کم نظیر دانسته و از فعالیتها و پیگیری های مستمر دکتر موغلی جهت احداث پروژه های عمرانی درمراکز و واحدهای پیام نور استان فارس قدردانی کرد .

رضایی اظهار امیدواری کرد: هرچه سریعتر عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی پیام نور خاوران آغاز و ساختمان آموزشی دانشگاه نیز در هفته دولت به بهره برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز