رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم

كانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جهرم توسعه پیدا می‌کنند

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۸:۲۷:۳۱
کد خبر: ۷۰۰۹۱
كانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جهرم توسعه پیدا می‌کنند
زمانی‌فرد گفت: 27 كانون فرهنگی هنری در مساجد روستایی جهرم تشكیل شده و در این زمینه آمادگی كامل برای توسعه و افزایش آنها در سایر نقاط را داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت‌: تعامل كانون‌های فرهنگی هنری مساجد با مجموعه ارشاد و نهادهای فرهنگی هنری می‌تواند كارساز بوده و نتیجه آن محقق شدن اهداف نظام است.

وی با بیان اینكه اعضای كانون‌های فرهنگی مساجد افراد خوش ذوق و هنرمند هستند افزود: باید در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، نشریات تخصصی، هنرهای تجسمی، خبرنگاری و برگزاری جشنواره‌ها در كانون‌های فرهنگی هنری مساجد اقدام شده و زمینه بروز استعدادهای نهفته جوانان مسجدی آشكار شود. 

زمانی فرد با بیان اینكه در سال گذشته سعی مان بر این بود كه كانون‌های مساجد را به نقاط محروم و روستاها ببریم ابراز داشت: با راه‌اندازی كانون‌های فرهنگی هنری مساجد در روستاها زمینه توسعه فرهنگی و هنری در نقاط محروم جامعه ایجاد شده و فرهنگ و هنر متعهد در روستاها پایه‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینكه 40 كانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان جهرم فعالیت دارند گفت: 27 كانون فرهنگی هنری در مساجد روستایی جهرم تشكیل شده و در این زمینه آمادگی كامل برای توسعه و افزایش كانون‌ها در سایر نقاط را داریم.

زمانی فرد از مكاتبه اداره فرهنگ و ارشاد جهرم با بخشداران این شهرستان برای ایجاد فضای فرهنگی و هنری در روستاها خبر داد و بیان داشت: با ایجاد فضای فرهنگی و هنری در سطح روستاها معضلات فرهنگی با رویه مناسبی زدوده می‌شود.

این مسوول همچنین با اشاره به توسعه كانون‌های قرآنی در شهرستان جهرم خاطرنشان كرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در زمینه توسعه كانون‌های قرآنی آمادگی خود را اعلام می‌كند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز