شعبه دوم دفتر آیت الله سید میر باقر شیرازی در شیراز افتتاح شد

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۱:۴۵
کد خبر: ۷۰۱۱۸
شعبه دوم دفتر آیت الله سید میر باقر شیرازی در شیراز افتتاح شد
در دهمین روز از ماه مبارک رمضان شعبه دوم دفتر مرجع عالیقدر سید میر باقر شیرازی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت الاسلام و مسلمین سید مرتضی شیرازی در آیین افتتاح شعبه دوم دفتر مرجع عالی‌قدر سید محمد باقر شیرازی در نشستی خبری اظهار داشت: تقارن شروع به کار شعبه2 این دفتر با روز خبرنگار را به فال نیک می گیریم چرا که دفتر مراجع در اعصار گذشته پایگاهی مردمی و موظف به پاسخگویی سوالات دینی، شرعی و اعتقادی مردم براساس احکام شرعی است. لذا در این راستا ارتباط بسیار مهمی ما بین رسانه و دفاتر مراجع دینی باید وجود داشته باشد.

وی افزود: در این شعبه جدید دفتر سید محمد باقر شیرازی تلاش شده تا آنچه در دفاتر سایر مراجع و علما اتفاق می افتد با استفاده از تجازب استادان حوزه و دانشگاه با علم روز و از طریق اینترنت در اختیار دانشجویان، جوانان، نوجوانان و سایر مردم قرار گیرد.

فرزند این مرجع عالیقدر شیعه خاطرنشان کرد: در شعبه جدید پاسخگویی به سولات شرعی مردم هم در محل دفتر و هم در از طریق سایت ویژه ای که به این منظور راه اندازی شده است و همچنین از طریق پیامک و ایمیل به صورت 24ساعته از هفته آینده برای خدمت به مردم اعلام آمادگی می کند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به ساعت کار این دفتر گفت: صبح ها از ساعت 13-8 و بعد از ظهر 20-17 پاسخگویی مراجعات حضوری مردم است.

مردم  فارس می توانند با مراجعه به سایت www.smb_shirazi.com یا آدرس الکترونیکی:shirazi@smb_.com و همچنین شماره پیامک 30005003 سولات و شبهات دینی خود را در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز