استاندار فارس: ورزش فارس نیازمند حمایت ارگان‌های دولتی

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۲۷۹۹
استاندار فارس: ورزش فارس نیازمند حمایت ارگان‌های دولتی
استاندار فارس با اشاره به وجود فضاهای ورزشی مناسب در مدارس و دستگاه‌های دولتی استان گفت: حمایت ارگان‌های دولتی زمینه ساز گسترش ورزش در فارس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از شیراز، حسین صادق عابدین، استاندار فارس صبح امروز در مراسم افتتاح مجموعه علمی ورزشی تربیت بدنی فارس اظهار داشت: ارگان های دولتی استان دارای فضاهای ورزشی مناسبی هستند و در صورتی كه این دستگاه ها از ورزش حمایت كنند مشكل كمبود فضاهای ورزشی فارس برطرف می شود.

وی ادامه داد: به منظور تامین فضاهای ورزشی استان وبا استفاده از امكانات موجود در ارگان ههای دولتی به زودی جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه توسط استانداری برگزار می شود.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش خواستار افزایش حایگاه پهلوانی در ورزش استان شد و افزود: در صورتی كه ورزشكاران علاوه بر كسب قهرمانی منش پهلوانی نداشته باشنددر یاد مردم ماندگار نمی شوند. 

عابدین خاطر نشان كرد: مسوولان ورزش استان باید تلاش كنند كه ورزشكارانی با اخلاق پهلوانی آموزش دهند تا این ورزشكاران فرهنگ ورزشی را در میان سایر قهرمانان كشور شكوفا كنند.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: امید دارم فارس همانگونه كه در بسیاری از زمینه هادر كشور سرآمد است در ورزش نیز بوسیله ورزشكاران خود افتخار آفرین باشد.

در ادامه سرپرست تربیت بدنی استان فارس گفت: همزمان با هفته دولت 60 پروژه ورزشی به مساحت 70 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 5/55میلیارد ریال در 24 شهرستان استان فارس یه بهره برداری می رسد.

تورج موید تصریح كرد:با افتتاح این 60 پروژه38هزار متر مربع به سرانه فضاهای ورزشی استان اضافه می شود.

وی سپس به مجموعه علمی-ورزشی آقایان و بانوان تربیت بدنی فارس اشاره كرد و بیان داشت: این پروژه از مصوبات سفر دوم هیأت دولت به فارس می باشد كه در 4 طبقه به مساحت 3500متر مربع و با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات فرهنگی استان ساخته شده است.

نظر شما