سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

جشن‌های رضوی یک جریان عظیم فرهنگی مذهبی است

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۸:۲۴
کد خبر: ۷۷۱۷۸
جشن‌های رضوی یک جریان عظیم فرهنگی مذهبی است
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از جشن های رضوی به عنوان یک جریان عظیم فرهنگی مذهبی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد هادی فخرایی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در جلسه شورای هماهنگی جشن های رضوی در شیراز اظهارداشت: اساسا حرکت امام رضا(ع) از مدینه به طوس را می توان یک حرکت فرهنگی دانست که دارای برکات زیادی بوده است.

وی اضافه کرد: جشن های رضوی نیز که الهام گرفته از این جریان عظیم فرهنگی و حضور امام در معصوم در ایران است، خود دارای برکات زیادی است.

فخرایی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ایام دهه کرامت در مجموع حدود 90 برنامه را در سطح استان و با مشارکت دستگاه اجرایی پیشبینی کرده است. 

وی ادامه داد: امسال با تدابیری که در سطح استان توسط کمیته اجرایی انجام شده است، حضور شخصیت های مطرح مذهبی و کشوری را در دستور کار قرا داده ایم و امیدواریم برنامه های درخوری انجام شود.

فخرایی با تاکید بر استقبال چشمگیر مردم از برنامه های دهه کرامت در استان فارس اذعان داشت: امسال علاوه بر حرکت نمادین کاروان حضرت احمد ابن موسی مراسم جشن ویژه ای در میدان احمدی و مکان های منتهی به حرم پیشبینی شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ویژه برنامه نمایش امین ولایت را از دیگر برنامه های هنری پیشبینی شده در این ایام دانست و گفت: مراسم اختتامیه و افتتاحیه جشنواره هنرهای تجسمی استان فارس نیز در همین زمان انجام می شود.

وی در پایان با بیان اینکه زائران و علاقه مندان زیادی برای ویژه برنامه های روز حضرت احمد ابن موسی از سراسر استان به شیراز سفر می کنند اضافه کرد: این دهه زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی در استان فارس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز