در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)؛

آسمان شهر قم نور افشانی می شود

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۵۰۲
آسمان شهر قم نور افشانی می شود
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از نورافشانی آسمان شهر قم در شب میلاد بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی حاجی رضا مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اظهار داشت: با انجام موافقت و تأیید شورای تأمین استان و هماهنگی های صورت گرفته، امشب همزمان با شب ولادت با سعادت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س)، آسمان شهر قم نورافشانی می‌شود.

وی گفت: ترتیبی اتخاذ شده تا با پرتاب راکت های نور افشانی برد بالا با ارتفاع بالای حدود 200 تا 300 متر اجرای نور افشانی آسمان شهر قم در میدان های معلم و شهید صادقی در مناطق یک و هفت انجام و از تمام سطح شهر قابل رویت باشد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با اشاره به انگیزه شهرداری قم در برگزاری مراسم نورافشانی در سطح محلات شهر قم اظهار داشت: با توجه به دستور شهردار کلانشهر قم مبنی بر ایجاد شور و نشاط و ایجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان ما را بر آن داشت تا در مراسم و اعیاد مختلف نسبت به نورافشانی آسمان شهر قم اقدام کنیم.

وی پیرامون اقدامات انجام شده در زمینه نورافشانی آسمان شهر، به سه مناسبت اشاره کرد و اذعان داشت: در شب ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت مهدی(عج) و عید سعید فطر نیز آسمان شهر قم نورافشانی شد.

حاجی رضا ادامه داد: رویکرد شهرداری قم انجام نورافشانی شهر از تمام محلات شهر است که تاکنون این اقدامات در بوستان علوی، کوه خضر نبی و بوستان بنیادی انجام شده و امشب مناطق یک و هفت به همت شهرداری قم نورافشانی خواهد شد.

وی خطاب به شهروندان افزود: با توجه به این‌که برنامه نورافشانی آسمان از هر لحاظ عاری از خطر است، با این وجود از شهروندان تقاضا داریم که با مسوولان مربوطه در زمان اجرای برنامه مذکور همکاری کرده و برای کم کردن خطرهای احتمالی از نزدیک شدن به محل پرتاب راکت‌های نور افشانی جدا خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه نور افشانی آسمان شهر قم در ساعت 21 دوشنبه 27شهریورماه سال جاری در میادین معلم و شهید صادقی اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز