پنجشنبه برگزار می‌شود؛

اجلاس خادمین فرهنگی شوراها و شهرداری‌های سراسر كشور در قم

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۳۱۹
اجلاس خادمین فرهنگی شوراها و شهرداری‌های سراسر كشور در قم
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از برگزاری اجلاس خادمین فرهنگی شوراها و شهرداریهای سراسر كشور در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن نصیری با اعلام این خبر اظهار داشت: سی ویكمین نشست مشترک كمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراها با رویكرد تبادل اطلاعات و تجارب در شانزدهم اسفندماه سال جاری در قم آغاز به كار خواهد كرد.
 
وی افزود: در این اجلاس علاوه بر جلسات فوق الذكر، بیست و هفتمین نشست معاونین فرهنگی و اجتماعی شهرداری كلانشهرهای كشور و مراكز استان‌ها و همچنین بیست و چهارمین مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی كشور نیز برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این اجلاس، خادمین فرهنگی سراسر كشور با حضرات آیات عظام علوی گرگانی، سعیدی، آیت الله جوادی آملی و حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی نیز دیدار خواهند كرد.

وی اذعان داشت: همچنین خادمین فرهنگی سراسر كشور ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و زیارت بانوی كرامت نسبت به خطبه خوانی و غبار روبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقدام خواهند كرد.

نصیری در ادامه بیان داشت: خادمین فرهنگی شوراها و شهرداری‌های كشور بعد از دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی در معیت ایشان در مراسم كاشت نمادین نهال كه توسط حضرت آیت الله جوادی آملی در موسسه اسراء انجام می‌شود؛ حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینكه خادمین فرهنگی سراسر كشور در حاشیه برگزاری این اجلاس از ضیافت شام حرم كریمه اهل بیت(س) متنعم خواهند شد؛ افزود: این اجلاس یكی از بزرگ‌ترین گردهمایی خادمین فرهنگی شوراها و شهرداری كلانشهرهای كشور و مراكز استان‌ها در قم خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز