شهردار قم خبر داد

کاشت نهال توسط خانواده نوزادان در قم

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۳۲۰
کاشت نهال توسط خانواده نوزادان در قم
شهردار قم از كاشت نهال توسط برخی از خانواده كودكان تازه متولد شده هم‌زمان با روز درختكاری خبر داد و گفت: با این كار شناسنامه درخت به‌نام همان كودک ثبت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد دلبری با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن بزرگ كاشت نهال در روز پانزدهم اسفندماه سال جاری و روز درختكاری با حضور شهروندان و جمعی از مدیران استانی و شهری انجام می‌شود.
 
وی افزود: پانزدهم اسفندماه روز درختكاری است و بزرگداشت روز درختکاری نمادی از توجه انسان به محیط زیست و طبیعت است.

شهردار قم با بیان اینكه درخت نماد پویایی از ارزشمندی طبیعت و روز درختکاری نشان دیگری است از بزرگداشت طبیعت، بیان داشت: چرا همه ما فقط صحبت از روز درختکاری می‌کنیم! بیاییم تمام ایام را به فكر کاشت درخت باشیم و از آن مهم‌تر حفظ درختان است و به بیان صحیح تر به حفظ طبیعت پیرامونمان همت گماریم.

وی با اشاره به اینكه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به عنوان متولی فضای سبز شهری در شهر قم است، تصریح كرد: در این راستا کارشناسان این سازمان با بهره گیری از علم روز دنیا با جدیت به دنبال خدمت شایسته به شهروندان هستند و تمام تلاش خود را برای ایجاد شهری پویا با نشاط به كار گرفته‌اند.

دلبری افزود: فضاهای سبز شهری، باغ‌ها، جنگل‌ها و همه دامنه‌های سرسبز ریه‌ها و مجراهای تنفسی زمین هستند و صیانت از زمین که زادگاه انسان است یکی از رسالت‌ها و وظایف جوامع بشری است.

دلبری خاطرنشان ساخت: در نیمه آخرین ماه سال می‌توان به استقبال بهار رفت و نهالی کاشت و درختی سرسبز را در انتظار بود.

وی با این امید که چشم اندازهای شهر عزیزمان سرسبز شود و نشاط و تازگی در کشورمان گسترده‌تر شود، گفت: امیدواریم با همدلی و مشاركت شهروندان بتوانیم شهری آباد و سالم بسازیم.
 
شایان ذكر است، جشن بزرگ كاشت نهال در ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 15 اسفندماه جاری در پارک جنگلی كوثر واقع در انتهای بلوار شهید صدوقی جنب آبنمای كوثر با حضور جمعی از شهروندان و مدیران استانی و شهری برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز