مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

اسكان ۲ هزار مسافر نوروز ۹۲ در خوابگاه و سالن‌های ورزشی قم

۱۳۹۲/۰۱/۰۸ - ۰۰:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۷۲۷
اسكان ۲ هزار مسافر نوروز ۹۲ در خوابگاه و سالن‌های ورزشی قم
جهان‌بینی از اسکان زائرین نوروز 92 در خوابگاه اختصاصی ورزشكاران و سه سالن ورزشی قم و اسكان بیش از 2 هزار زائر و مسافر در این اماكن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جهان‌بینی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین اداره کل ورزش و جوانان استان قم، تصریح کرد: در این جلسه تصمیمات خوبی در خصوص چگونگی ارائه تسهیلات مناسب به زائرین و مسافرین نوروز 92 اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز سال 1392 سه سالن ورزشی شهر مقدس قم که در نقاط مختلف شهر قرار دارند و همچنین خوابگاه اختصاصی ورزشكاران واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به طور کامل در اختیار زائرین و مسافرین قرار گرفته و آماده ارائه هرگونه تسهیلات به هموطنان عزیز است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: بدین ترتیب سالن شهید محمود رضائیان و سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان که در منطقه بلوار امین قم قرار دارند و نیز سالن شهید طاهریان در منطقه آزادگان (ورودی شهر مقدس قم جنب میدان 72 تن) در اختیار زائرین و هموطنانی که در ایام نوروز به شهر قم سفر می‌کنند، قرار گرفته است.

جهان‌بینی یاد آور شد: اسکان زائرین کریمه اهل بیت از روز 28 اسفند ماه آغاز شده است و تا 16 فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت و تا كنون بیش از 2 هزار زائر و مسافر در این اماكن توسط اداره كل ورزش و جوانان استان قم اسكان یافته‌اند.

نظر شما