مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم خبرداد:

قرائت خطبه غدیر در حرم حضرت معصومه(س)

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۹:۵۴
کد خبر: ۱۴۵۲۱۵
قرائت خطبه غدیر در حرم حضرت معصومه(س)
حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب ضمن تشریح ویژه برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در عید سعید غدیر، از قرائت خطبه غدیر در این روز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، گفت: در شب عید غدیر مراسم جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مدیحه سرایی حاج عباس حیدرزاده بعد از نماز عشا در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره برنامه‌های آستان مقدس در روز عید غدیر اظهار کرد: در صبح روز عید مراسمی از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین کاشانی و اخوی و مداحی مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام سید مهدی میرداماد، حسن حیدرزاده و سید رضا تحویلدار برگزار و عصر روز عید نیز آیین‌های حرم مطهر با سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین صابری اراکی و مداحی آقای مسعود زمانی ادامه خواهد داشت.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به همخوانی گروه‌های تواشیح معراج،‌ الغدیر، میعاد، بقیه‌الله و ولی عصر در این آیین‌ها اظهار داشت: در شام عید غدیر نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری، همراه با مداحی حاج علی مالکی‌نژاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود:‌ در روز عید غدیر، بلافاصله بعد از نماز عصر، خطبه غدیر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین اویسی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرائت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز