معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع ازدواج در مساجد قم

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۴۵۲۱۹
برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع ازدواج در مساجد قم
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج در مساجد قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله رمضانی گفت: نخستین جلسه هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی ازدواج ویژه مساجد با حضور مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و تعدادی از دبیران تشکل‌های فعال جوان حوزه ازدواج برگزار شد.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بالایی جهت حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم نموده‌اند که این معاونت نیز در نظر دارد باتوجه به استقرار تعداد زیادی از سمن‌های جوان در مساجد با تجمیع توان تشکل‌ها و کانون‌های مساجد برنامه ریزی لازم را جهت آموزش جوانان در زمینه مهارت‌های زندگی و ازدواج انجام دهد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم تصریح كرد: در این زمینه مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد برای همکاری قول مساعد دادند و مقرر شد که به زودی اولین دوره آموزش‌ها در چهار منطقه شهر قم به صورت متمرکز برگزار شود.

رمضانی همچنین از برنامه ریزی جهت ازدواج آسان جوانان مسجدی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از تشکل‌های جوانان خدماتی را در زمینه ازدواج آسان به جوانان ارائه می‌کنند، مقرر شد با معرفی جوانان فعال در مساجد به این تشکل‌ها جهت استقاده از خدمات و تسهیلات ارائه شده در زمینه ازدواج آسان شرایط ازدواج آسان برای جوانان مساجد فراهم شود.

نظر شما