سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خبرداد:

سفر معاون اول رئیس جمهور به قم بعد از انتخاب استاندار جدید

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۵۹۵
سفر معاون اول رئیس جمهور به قم بعد از انتخاب استاندار جدید
عباس ذاکریان گفت: معاون اول رئیس جمهور قول مساعد برای حضور و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر قم بعد از انتخاب استاندار جدید را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس ذاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: روز گذشته اعضای شورای اسلامی شهر قم و شهردار با حضور در دفتر معاون اول رئیس جمهور با دكتر جهانگیری دیدار كردند.

وی افزود: در این دیدار مسائل مختلف در خصوص عمران و آبادانی شهر مطرح شد كه معاون اول رئیس جمهور هم قول مساعد برای پیگیری آن را دادند.

ذاكریان با اشاره به اجرای پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) افزود: در این زمینه هم جهانگیری در خصوص کمک در بازپرداخت اوراق مشارکتی که شهرداری به فروش رسانده است قول مساعدت داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مسائل ترافیكی در كلانشهرها به ویژه كلانشهر قم گفت: یكی از ذغدغه‌های معاون اول رئیس جمهور در خصوص قطار شهری و مترو بود كه باید در كلانشهرها ایجاد شود و قرار شد كه جلسه‌ای با کلان شهرها برای پروژه‌های مترو برگزار شود.

ذاكریان به فاینانس چین اشاره كرد و گفت: در این جلسه همچنین موضوع قرار گرفتن پروژه‌های قم در لیست فاینانس چنین مطرح شد كه معاون اول رئیس جمهور قول مساعد داد تا موضوع قرار گرفتن پروژه‌های قم را در جلسه شورای اقتصاد مطرح و پیگیری كند.

وی گفت: در این دیدار از جهانگری دعوت شد تا به قم سفر كرده و از پروژه‌های عمرانی بازدید كند كه وی گفت؛ بعد از انتخاب استاندار جدید سفری به قم خواهم داشت و از پروژه‌های شهری بازدید خواهم كرد.

نظر شما