نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

بیداری منطقه به برکت انقلاب اسلامی ایران است

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۷۴
بیداری منطقه به برکت انقلاب اسلامی ایران است
حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره 30 شهید سرافراز بخش جعفر آباد قم بیداری منطقه را از برکات نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره 30 شهید سرافراز بخش جعفر آباد قم با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن را تشریح کرد و اظهار داشت: احیای هویت ملی ،استقلال سیاسی، به کار گیری اسلام در سیستم مدیریت عمران و آبادی و توسعه فن آوری از دستاوردهای داخلی انقلاب به حساب می آید.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به کارگیری مدیریت اسلامی در حکومت، کشور ایران یکی از کشورهای پیشتاز در علم و آبادانی به شمار رفته که این موضوع با مقایسه قبل و بعد از انقلاب به روشنی مشهود بوده و نیاز به اثبات ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تحول در نظریه انقلاب ، به هم خوردن نظام دو قطبی، احیای اسلام و بیداری اسلامی را از دستاوردهای بین المللی انقلاب بیان داشت و افزود: تأسیس حزب الله لبنان گرایش مردم فلسطین به انتفاضه، تحکیم مجاهدین در افغانستان، بیداری مردم تونس، مصر، اردن، یمن و بسیاری از کشورها جزیی از دستاوردهای های بین المللی انقلاب مردمی ایران است.

وی در ادامه عوامل کسب این افتخارات را دو عامل رهبری ولایت فقیه  و پشتوانه مردمی عنوان و اضافه کرد: در این انقلاب اگر پشتوانه مردمی نبود بدون شک عاشورایی دیگر رخ می داد ولی با وجود مردمی فهیم و آگاه دیگر حادثه عاشورا تکرار نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در پایان با اشاره به فتنه اخیر بعد از انتخابات 88، مردم ایران را مردمی با بصیرت دینی و فهیم عنوان کرد و گفت: دشمن در طول سال های بعد از انقلاب روش های مختلفی از جمله جنگ سخت و جنگ نرم را برای براندازی نظام آزمایش کرده ولی نتوانست حتی کوچک ترین خللی در جمهوری اسلامی به وجود آورد و این به دلیل داشتن مردمی با بصیرت دینی و آگاه به مسایل زمانه بوده که جمهوری اسلامی ایران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر در برابر دشمنان داخلی و خارجی کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز