طلاب قمی به مناطق جنگی اعزام شدند

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۷۸
طلاب قمی به مناطق جنگی اعزام شدند
همزمان با دهه فجر، جمعی از طلاب مدرسه علمیه خاتم‌الانبیاء قم با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا به مناطق جنگی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از مركز خبر حوزه، حجت‌الاسلام عبدالجلیل محمودی با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه خاتم الانبیاء‌(ص) در این دهه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مدرسه در طول دهه فجر اعزام بیش از 80 نفر از طلاب به مناطق جنگی است.

وی تجدید پیمان با شهدا و امام راحل را مهم‌ترین هدف این اردوی فرهنگی تربیتی اعلام کرد و افزود: در این اردو طلاب علاوه بر بازدید از مناطق جنگی و تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام و انقلاب در دوره‌ و کلاس‌های تربیتی و فرهنگی که به صورت جانبی در نظر گرفته شده است شرکت می‌كند.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء‌(ع) بررسی مسایل مربوط به انقلاب و تاثیر آن در تحولات جهان، تجلیل شرایط کنونی نظام و آشنایی با شبهات مطرح شده از سوی دشمنان اسلام را از جمله موضوعات این اردوهای آموزشی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اردوی فرهنگی تربیتی شش روزه است تصریح کرد: با توجه به اینکه طلاب جوان دوران انقلاب و جنگ را درک نکرده‌اند و با برنامه‌هایی که برای آشنایی آنان با دوران انقلاب انجام می‌شود پس از بازگشت از اردو با روحیه بالا به تحصیل علوم اسلامی و الهی می‌پردازند و معارف اهل بیت‌(ع) را نشر خواهند داد.

حجت الاسلام محمودی برپایی نمایشگاه با موضوع دهه فجر و انقلاب و برگزاری مسابقات مختلف را از دیگر برنامه‌های این مدرسه علمیه در طول دهه فجر عنوان کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز