پس از تاكیدات رهبر فرزانه انقلاب

پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی منطقه محروم نیروگاه قم افتتاح شد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۸۶
پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی منطقه محروم نیروگاه قم افتتاح شد
همزمان با دهه فجر و پس از تاكیدات رهبر فرزانه انقلاب پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی منطقه محروم نیروگاه قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور استاندار قم در این مراسم گفت: شهر مقدس قم از جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی برخوردار بوده و در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برای رشد و توسعه این خطه مقدس برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در کارگروه توسعه و عمران و در سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیش از 20هزار میلیارد ریال به استان قم اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا سال 84 مجموع اعتبارات قم کمتر از 100 میلیارد تومان بوده اما در دولت خدمتگزار نهم و دهم بیش از 540 میلیارد تومان اعتبار به این استان تخصیص یافته است.

استاندار قم با اشاره به رویکرد عدالت محور و توسعه متوازن در دولت دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: امروز جای جای ایران اسلامی و شهرها و روستاهای دورافتاده از برکات تلاش‌های دولت برخوردار شده است.

وی در ادامه افزود: در یکسال گذشته با همدلی، تلاش و همکاری همه مدیران و مسئولان اجرایی استان قم اقدامات گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف صورت پذیرفته و پروژه‌های بزرگ عمرانی بسیاری آغاز شده و یا به بهره‌برداری رسیده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر 171 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 1590 میلیارد ریال در استان قم افتتاح می‌شود اظهار داشت: امروز استان قم حرکت خود را به سمت رشد و پیشرفت آغاز کرده و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی نیازمند همت‌های بلند و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه مردم و مسئولان هستیم.

وی تأکید کرد: برای جذب و بهره‌برداری بهینه از اعتبارات متنابهی که به استان قم تخصیص یافته و برای شتاب روزافزون رشد و توسعه در استان قم نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان هستیم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عنایات ویژه رهبر فرزانه انقلاب و رییس جمهور به مناطق محروم به ویژه منطقه نیروگاه قم، از اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدمات‌رسانی در این منطقه خبر داد و گفت: مناطق حاشیه‌ای شهر قم به ویژه نیروگاه باید متحول شده و مراحل رشد و پیشرفت را با سرعت طی کند.

وی افزود: مشکل فاضلاب منطقه نیروگاه با اجرای سیستم فاضلاب از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی (IDD) برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات کارآمد و موثری را در این منطقه در دستور کار قرار دهند تا مردم محروم این منطقه که همواره در صحنه‌های حساس انقلاب حضور موثر داشته‌اند، از برکات نظام اسلامی و دولت خدمتگزار بیش از پیش بهره‌مند شوند.

استاندار قم ساخت پل بزرگ جمهوری را برای اتصال دو بخش شرقی و غربی قم ضروری دانسته و اجرای این پروژه و افتتاح پل آیت‌الله کاشانی، احداث خیابان همت، آغاز عملیات پل میثم و بهره‌برداری از چند طرح آموزشی و سالن‌های ورزشی را در جهت رویکرد عدالت‌محوری دولت و اجرای توسعه متوازن دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور در پایان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ورزشی استان قم در سال‌های اخیر خواستار رشد کمی و کیفی ورزش استان و توأم ساختن ورزش با اخلاق و ارزش‌های اسلامی و الگوشدن تیم‌های ورزشی استان قم در لیگ‌های مختلف شد.

گفتنی است امروز با حضور استاندار قم فروشگاه زنجیره‌ای انتخاب، کلانتری 20 ولایت، خانه مهر بازنشستگان اجتماعی و سالن ورزشی بوستان شهریار در منطقه نیروگاه قم به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز