محکوم کردن حوادث ۲۵ بهمن از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۹۹۹۲
محکوم کردن حوادث ۲۵ بهمن از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
جمعی از اساتید، اعضای هیات علمی، دانشجویان، پزشكان، پرستاران و كاركنان دانشگاه علوم پزشكی قم با صدور بیانیه ای حوادث 25 بهمن تهران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این بیانیه آمده است؛ بار دیگر فتنه انگیزی سران فتنه و آشوبگری ایادی استكبار جهانی قلب امت واحده اسلامی و دلسوزان انقلاب را جریحه‌دار كرد.

در حالی كه ملت فهیم، بصیر و هوشیار ایران اسلامی سی و سومین بهار انقلاب را با حضور با شكوه در راهپیمایی 22 بهمن پشت سر گذاشت و چشم جهانیان را در دفاع از آرمان های زلال انقلاب اسلامی،‌ امام راحل (ره)، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب خیره كرد و استكبار را به چالش جدی كشاند و رسانه های بیگانه را سردر گم ساخت، مشتی فریب خورده و آشوبگر كه در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم، كوركورانه مجری برنامه های دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی شدند و حوادث دردناك 25 بهمن را در تهران رقم زدند، حلاوت اتحاد و همدلی امت اسلامی ایران را در سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامی كه توام با بیداری مسلمان منطقه شده است به كام مردم تلخ كرد.

بدون شك خبر شهادت 2 تن از فرزندان انقلاب و مجروح شدن جمع دیگری از مردم در حوادث این روز مسببان بسیاری دارد كه سران فتنه، منافقین، سلطنت طلب ها و استكبار جهانی در راس آن قرار دارند.

سرانجام صبر مردم ولایت مدار و انقلابی ایران با این حوادث به سر آمد و ماهیت اصلی برنامه های فتنه گران و اربابان خارجی آنها افشا شد.

به این وسیله ما اساتید، اعضای هیات علمی، دانشجویان، پزشكان، پرستاران و كاركنان دانشگاه علوم پزشكی قم ضمن بیعت مجدد با آرمانهای بنیان گذار جمهوری اسلامی، شهدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب اعلام می كنیم كه این تحركات مذبوحانه دشمنان و ایادی داخلی آنها هیچ خللی در وحدت و عزم ملت و جامعه علمی ایران در نیل به سمت پیشرفت و توسعه ایجاد نمی كند.

همچنین ضمن محكوم كردن حوادث 25 بهمن تهران و تقدیر از هوشیاری و اقدام به موقع نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دستگاه قضایی می خواهیم تا با اجرای قانون عوامل حوادث تهران را شناسایی و دستگیر و با فتنه گران و آشوب طلبان برخورد كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز