همزمان با روز ملی شهرداری‌ها؛

مراسم گرامیداشت روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در قم برگزار شد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۰۱۳۳۶
مراسم گرامیداشت روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در قم برگزار شد
همزمان با ۱۴ تیر ماه، روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مراسمی به همین منظور به همت شهرداری قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، همزمان با ۱۴ تیر ماه روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مراسمی به همین منظور به همت شهرداری قم در سالن همایش‌های شهرداری قم و با حضور شهردار و معاونان وی، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اعضای شورای اسلامی شهر قم،برخی مدیران استانی، و مدیران و پرسنل شهرداری برگزار شد.

در این مراسم دلبری شهردار قم، امیرآبادی نمایند مردم قم در مجلس، بیاتی نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم، نسرین‌پور رئیس مركز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری شهرداری قم، كمال‌زاده عضو شورای اسلامی شهر قم و فلاح رئیس كانون دفاتر پیشخوان دولت در سراسر كشور سخنرانی كردند.

شهردار قم با بیان اینكه وقتی لبخند رضایت از خدمات شهرداری را بر لبان همه شهروندان ببینیم آن روز را روز ملی شهرداری‌ها خواهیم دانست گفت: اگر به واسطه قصور یك یا چند نفر، نارضایتی در میان مردم به وجود بیاید حلاوت دیگر خدمات هم تلخ می‌شود.

شهردار قم با تاكید بر تلاش برای رسیدن به شهری با كمترین حادثه و كمترین نارضایتی مردمی خاطرنشان كرد: در این زمینه نیازمند همكاری و همدلی همه مسئولان استانی، شورای اسلامی شهر، نمایندگان مجلس و دیگر نهادها و مدیران هستیم.

امیرآبادی نیز با بیان اینكه شورای اسلامی شهر قم هم مدافع شهرداری و كاركنان این نهاد زحمت‌كش است گفت: در دوره جدید مدیریت شهری قم كارهای خوبی صورت گرفته است؛ مدیرانی كه می‌خواهند با شهردار كنونی قم كار كنند باید زمان استراحت كمی برای خود در نظر بگیرند زیرا آقای دلبری همواره به دنبال كار و تلاش است و از دیگر ویژگی‌های وی، توجه به كاركنانی است كه زیر مجموعه وی فعالیت می‌كنند.
نظر شما