استاندار قم:

دولت نگاه ویژه‌ای به جبران عقب‌ماندگی‌های مناطق محروم دارد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۰۳۲۹۱
دولت نگاه ویژه‌ای به جبران عقب‌ماندگی‌های مناطق محروم دارد
استاندار قم گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به جبران عقب‌ماندگی‌های عمرانی و اجتماعی مناطق محروم دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در نشست صمیمی با اهالی نیروگاه قم که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در مسجد طفلان مسلم این منطقه برگزار شد، گفت: امام حسن مجتبی(ع) مظهر کرامت و بزرگی بود و بیش از سه بار تمام اموال خود را در راه خداوند به فقرا و نیازمندان بخشیدند.

وی در ادامه با اشاره به حضور اهالی نیروگاه در عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب افزود: مردم مؤمن و انقلابی منطقه نیروگاه همواره در حفظ نظام و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام بوده‌اند.

استاندار قم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به منطقه محروم نیروگاه،‌ رسیدگی به مشکلات این منطقه را بسیار ضروری و از اولویت‌های مسئولین استان عنوان و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به این منطقه انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه توازن در خدمت رسانی از رویکرد مهم مسئولین استان محسوب می‌شود، اضافه کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به جبران عقب ماندگی‌های عمرانی و اجتماعی مناطق محروم دارد.

صالحی‌منش در این نشست و در فضایی صمیمی با اهالی و نمازگزاران مسجد طفلان مسلم دیدار و گفت‌وگو کرد و دستور رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده را صادر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز