معاون پارلمانی رییس جمهور در جمع پاسداران قمی:

مردم در ۹ دی با بصیرت از خواص سبقت گرفتند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۱:۰۰
کد خبر: ۲۰۵۴
مردم در ۹ دی با بصیرت از خواص سبقت گرفتند
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: نهم دی یوم الله انقلاب اسلامی است که در آن بصیرت این امت معنا شد و این ملت با بصیرت‌شان از خواص پیشی گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین میرتاج الدینی امروز در جمع پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) در حسینیه ثارا... با اشاره به گذشت سی و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران با صبر و بصیرت در این مدت انقلاب را همراهی کردند، در زمان هشت سال دفاع مقدس مردم با صبر، استقامت و پایداری در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند.


وی افزود: در هشت ماه فتنه نیز مردم با بصیرت، هوشیاری و آگاهی انقلاب اسلامی را پشتیبانی کردند.


حجت الاسلام و المسلمین میرتاج الدینی با اشاره به وضعیت مردم در دوران حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در آن دوران مردم بصیرت لازم را نداشتند و به واسطه همین بی بصیرتی، آن امامان معصوم به شهادت رسیدند.


وی افزود: اگر در عصر ما صبر و بصیرت مردم کم بود، انقلاب سی و یک سال ادامه پیدا نمی کرد.


معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: استحکام و قدرت ایران اسلامی مرهون صبر و بصیرت مردم و بینش و درایت


” استحکام و قدرت ایران اسلامی مرهون صبر و بصیرت مردم و بینش و درایت رهبر فرزانه انقلاب است که همواره این انقلاب را بخوبی هدایت کرده است “رهبر فرزانه انقلاب است که همواره این انقلاب را به‌خوبی هدایت کرده است.


وی گفت: نهم دی ماه یوم الله انقلاب اسلامی است که در آن بصیرت این امت معنا شد و این ملت با بصیرت‌شان از خواص پیشی گرفتند.


وی ادامه داد: بعضی از خواص در حوادث پس از انتخابات دچار تردید و ابهام شدند، بعضی ها توقف کرده و گروهی نیز سقوط کردند.


حجت الاسلام و المسلمین میرتاج الدینی گفت: البته بعضی از خواص هم پیشتاز بصیرت بودند و پشت سر رهبری گام برداشتند.


وی با اشاره به دوران فتنه اظهار داشت: دشمن در این فتنه مهره های خود را از درون انقلاب انتخاب کرده بود و آنها را جلو انداخته بود تا ضربه ای به نظام بزند، لاکن مردم این افراد را شناختند و آنها را کنار گذاشتند.


وی افزود: در این فتنه هم آنهایی که مستقیم از امام (ره) درباره لیاقت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) شنیده بودند، در مقابل ولایت فقیه ایستادند.


میرتاج الدینی همچنین در این جلسه به اجرای هدفمندکردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: دولت دهم با شجاعت و با پشتکار بسیار بالا، این طرح را که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، اجرایی کرد و تمام تلاش خود را برای رفع نواقص آن انجام می دهد.


وی افزود: آینده ایران اسلامی پس از اجرای کامل هدفمندی، شکوفایی اقتصادی، توسعه و پیشرفت خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز