در سه ماه نخست امسال؛

۲ میلیون مرسوله از استان قم صادر شد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۰۴:۵۷:۲۸
کد خبر: ۲۰۶۳۷۸
۲ میلیون مرسوله از استان قم صادر شد
مدیرعامل پست استان قم گفت: در سه ماه نخست سال جاری تعداد یک میلیون و 956 هزار و 775 مرسوله توسط اداره کل پست استان ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی اداره كل پست استان قم، محمدحسین رحیمی به عملکرد سه ماه نخست سال جاری اداره کل پست استان قم اشاره و اظهار کرد: این اداره در سه ماه نخست سال جاری تعداد یک میلیون و 956 هزار و 775 مرسوله ارسال کرده است.

وی به سرانه ترافیک مرسولات پستی استان قم اشاره کرد و گفت: به ازاء هر کارمند در استان قم هشت هزار و به ازاء هر واحد پستی 12 هزار مرسوله در این مدت ارسال شده است.

مدیرعامل پست استان قم با اشاره به اینکه تعداد مرسولات صادر شده از قم بیشتر از مرسولات وارد شده است، تاکید کرد: تعداد مرسولاتی که از استان ارسال شده است یک میلیون و 956 هزار و 775 و تعداد مرسولاتی که وارد استان شده نیز یک میلیون و 825 هزار و 848 عدد بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه تعداد ‌‌واحدهای پستی استان 158 عدد است، گفت: تعداد واحدهای پستی شهری 101 و واحدهای پستی روستایی نیز 57 عدد است که این واحدها همواره خدماتی را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی افزود: صندوق‌های پستی شهری نیز 137 عدد و صندوق‌های پستی روستایی نیز 57 عدد است.

مدیرکل پست استان قم با بیان اینکه تعداد نامه‌های مرسوله در سه ماه نخست سال جاری یک میلیون و 956 هزار و 775 عدد است، یادآور شد: از این تعداد یک میلیون و 509 هزار و 825 مرسوله عادی، 127 هزار و 714 مرسوله سفارشی، 119 هزار و 205 مرسوله پیشتاز ، 8 هزار و 905 مرسوله به صورت امانات و 9 هزار و 593 مرسوله نیز در قالب پست ویژه ارسال شده است.

رحیمی به توسعه شبکه پستی استان همزمان با توسعه شبکه پستی کشور اشاره و بیان کرد: شبکه پستی استان شامل 13 دفتر پستی شهری، 4 دفتر پستی شهرستان، 60 دفتر مشترک پست و مخابرات و 51 دفتر خدمات ارتباطی در سطح استان می‌شود.

وی هدف از تاسیس این دفاتر و فعالیت‌ آنها را ارائه خدمات پستی به مردم عنوان کرد و گفت: برای تسهیل در امور پستی، بیش از 68 باجه پستی مکانیزه شده است و بدین ترتیب مشتریان پس از ارسال اطلاعات از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع می‌شوند.

مدیرکل پست استان قم یادآور شد: در حال حاضر واحد پیشتاز این اداره کل نیز به شبکه ردیابی و پیگیری متصل است.
نظر شما