حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در قم

تحقق عدالت از مهمترین فواید طرح هدفمندكردن یارانه‌هاست

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۳:۰۰
کد خبر: ۲۱۱۳
تحقق عدالت از مهمترین فواید طرح هدفمندكردن یارانه‌هاست
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به آثار طرح هدفمندی یارانه ها گفت: اصلاح روند اقتصادی كشور، افزایش بهره‌وری در بخش‌های تولید و صنعت، اصلاح الگوی مصرف و از همه مهم‌تر تحقق عدالت اجتماعی مهم‍‌ترین آثار و فواید هدفمندسازی یارانه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور در جلسه ستاد هدفمندكردن یارانه‌ها در قم، طرح هدفمندسازی یارانه ها را از اقدامات بزرگ و ماندگار دولت دهم ذكر كرد و گفت: این طرح عظیم و ضروری برجای مانده از گذشته، پیش از این بنا به دلایل مختلف اجرایی نشده بود.

وی ادامه داد: انصافاً دولت و شخص رییس جمهور برای اجرایی شدن این طرح مهم و ضروری، زحمات فراوانی را متحمل شدند که با صرف زمان زیاد مقدمات اجرای آن فراهم شد.

میرتاج الدینی با بیان این كه در گذشته اجرای این طرح به معنای حذف یارانه‌‌ها تلقی می شد، افزود: در طرح جدید حذف یارانه ها در دستور كار نیست و فقط شیوه پرداخت یارانه ها اصلاح شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به آثار طرح هدفمندی یارانه ها از اصلاح روند اقتصادی كشور، افزایش بهره وری در بخش های مختلف تولید و صنعت، اصلاح الگوی مصرف و از همه مهم تر تحقق عدالت اجتماعی به عنوان مهم ترین آثار و فواید این طرح اساسی یاد كرد و افزود: امیدواریم با تداوم همكاری و همراهی شایسته مردم و مسؤولان در زمینه اجرای طرح، اهداف متعالی این طرح محقق شده و آثار و بركات ارزشمند آن را در تمام بخش های جامعه شاهد باشیم

نظر شما