استاندار قم:

هدفمندی یارانه‌ها آرزوی دولت‌های پیشین بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۲۱۱۶
هدفمندی یارانه‌ها آرزوی دولت‌های پیشین بود
موسی‌پور گفت: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها از آمال و آرزوهای دولت‌های پیشین و تحلیل‌گران اقتصادی كشور بود كه با همت دولت‌های نهم و دهم اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، چهاردهمین جلسه ستاد استانی طرح هدفمندسازی یارانه‌های استان قم به ریاست استاندار قم و با حضور حجت‌الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور استاندار قم در این جلسه با اشاره به آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به عنوان نخستین گام از طرح تحول اقتصادی در كشور، گفت: به لطف الهی و با اقدامات و تدابیر اندیشیده شده، طرح هدفمندسازی یارانه‌ها با همكاری و همراهی مردم به خوبی در حال اجرا است.

استاندار قم با اشاره به اعلام نرخ جدید حامل‌های انرژی گفت: گذشت یك هفته از آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها، نشان داد كه مردم با آمادگی كامل و درك درست از شرایط، به این عرصه ورود داشته‌اند.

وی با تاكید بر لزوم تداوم و استمرار آگاهی دهی به جامعه درباره اهداف، ضرورت و آثار طرح هدفمندی یارانه‌ها افزود: آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با جزییات، آثار و فواید طرح، موفقیت اجرایی طرح را تضمین خواهد كرد.

استاندار قم با بیان اینكه گذشت زمان آثار و بركات ارزشمند طرح هدفمندی یارانه‌ها را بیشتر نمایان خواهد كرد، گفت: آمارهای رسمی ارایه شده از كاهش میزان مصرف انرژی در یك هفته اخیر، بیانگر این است كه اجرای این طرح عظیم در بلند مدت آثار و دستاوردهای ارزشمندی را برای كشور به ارمغان خواهد آورد.

موسی‌پور اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را از آمال و آرزوهای دولت‌های پیشین و تحلیل‌گران اقتصادی كشور دانست و تصریح كرد:الحمدالله با همت بلند دولت‌های نهم و دهم، طرح هدفمندكردن یارانه‌ها با همراهی و همدلی مردم و بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی در حال اجرا است.

وی با اشاره به آمادگی بالای استان برای فراهم ساختن تمهیدات اجرای مطلوب طرح گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر اتخاذ شده و اشراف مناسب مدیران دستگاه‌های اجرایی و از طرفی همكاری و همراهی بسیار خوب مردم، مراحل مختلف طرح هدفمندی یارانه‌ها در سطح استان قم به خوبی و با كمترین حاشیه به اجرا گذاشته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز