معاون استاندار قم:

سه‌ راه ارتباطی با پردیسان ایجاد می‌شود

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۶:۲۱
کد خبر: ۲۲۵۶۱۴
سه‌ راه ارتباطی با پردیسان ایجاد می‌شود
معاون عمرانی استاندار قم گفت: سه ‌راه ارتباطی با شهرک پردیسان برای رعایت پدافند غیرعامل در استان قم ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جواد دلاوری در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم گفت: کارگروه عمران و تاسیسات شورای پدافند غیرعامل با توجه به وضعیت بحرانی استان قم به نام انرژی و آب تغییر کرده است.

وی با اشاره به افزایش تهدیدها و کاهش بازدارندگی‌ها در استان قم اظهار کرد: وضعیت کنونی استان نیازمند پیگیری جدی پدافند غیرعامل است.

معاون عمرانی استاندار قم بر آشنایی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با اصول پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: استتار و اختفا در پروژه‌ انتقال آب از سرشاخه‌های دز و اصول دیگر پدافند غیرعامل در ارتباط با راه‌های مواصلاتی رعایت شده است.

وی با بیان برخی اقدامات انجام شده در خصوص پدافند غیرعامل در استان قم تصریح کرد: در راستای اجرای پدافند غیرعامل در استان قم ایجاد سه‌ راه ارتباطی با پردیسان در نظر گرفته شده است.

دلاوری به برگزاری رزمایش‌ دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به صورت سه ماهه اشاره کرد و افزود: این رزمایش‌ها با محوریت رعایت اصول پدافند غیرعامل مرتبط با انرژی‌های طبیعی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: رعایت اصول پدافند غیرعامل برای ساختمان‌ها نیز به دستگاه‌ها و ادارات ابلاغ شده است که امیدواریم با این اقدامات شاهد اجرای پدافند غیرعامل در استان قم به بهترین نحو باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز