با حضور نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین

اتحادیه بین‌المللی طلاب حامی فلسطین در قم افتتاح شد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۸:۱۶
کد خبر: ۲۲۵۶۱۵
اتحادیه بین‌المللی طلاب حامی فلسطین در قم افتتاح شد
مراسم افتتاحیه دفتر اتحادیه بین‌المللی طلاب حامی فلسطین با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این مراسم ناصر ابوشریف با اشاره به اینکه مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی رهنما از پیشگامان و مدافعان آرمان ملت فلسطین بود، اظهار کرد: تقویت وحدت اسلامی و تمرکز بر روی مسئله فلسطین از مهم‌ترین رویکردهای این عالم ربانی بود.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین نقطه مشترکی است که باید موجب وحدت جهان اسلام شود، افزود : امروز شرایط امت اسلام را اگر نگاه کنید با مسائل وحشتناکی مواجه خواهید شد.

ابوشریف در ادامه با بیان اینکه امروز داعش به عنوان جریان انحرافی در عصر ما حاضر است، گفت: شاید فلسطین آخرین موضوعی باشد که سران داعش بخواهند در مورد آن صحبت کنند؛ آنها در تمام موضوعات امت اسلام دخالت می‌کنند جز مسئله فلسطین.

وی تاکید کرد: داعش با وجود سر دادن شعارهای اسلامی، تشکیلاتی است از بین بردن امت اسلامی از درون را دنبال می‌کند. 

همچنین سید محمد موسوی مسئول پایگاه تخصصی جهان اسلام و دبیر دفتر اتحادیه بین‌المللی طلاب حامی فلسطین نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب مسئله فلسطین از اهمیت برخوردار است و همواره حمایت از فلسطین یکی از شعارهای انقلاب اسلامی بوده است. 

وی در پایان به هدف راه اندازی دفتر اتحادیه بین المللی طلاب حامی فلسطین اشاره کرد و گفت: پس از تجاوز اخیر اسرائیل به غزه، تصمیمی اتخاذ شد مبنی بر اینکه دفتری در حوزه علمیه در راستای حمایت فرهنگی، تبلیغی و جهادی از مقاومت فلسطین به فعالیت بپردازد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز