سپاه علی‌ابن ابی‌طالب(ع):

مردم در ۹ دی ماه بیعت خود را با ولی امر مسلمین تجدید خواهند كرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۶۳
مردم در ۹ دی ماه بیعت خود را با ولی امر مسلمین تجدید خواهند كرد
سپاه علی‌ابن ابی‌طالب(ع) ضمن دعوت از مردم برای شركت در تجمع ولایی و عاشورایی 9 دی گفت: مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی 9 دی در سراسر كشور با تجمع بیعت خود را با ولی امر مسلمین تجدید خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در بیانیه سپاه علی‌ابن ابی طالب(ع) قم آمده است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره در مصاف استکبار جهانی با آفرینش حماسه های جاودان، سرافراز و بالنده مانده و دشمنان را در اجرای توطئه های نفوذ، استحاله و براندازی ناکام گذاشته است.

در چند سال گذشته پیوند شوم جریان های شکست خورده 30 سال انقلاب و گروه های محارب و معاند با حمایت های مالی و تبلیغاتی سران استکبار جهانی و همراهی لغزیدگان راه امام(ره) و انقلاب اسلامی در راستای براندازی خاموش و جنگ نرم با فتنه گری و به کار گیری تمام توان و ابزارهای داخلی و خارجی حملات گسترده ای را به آموزه های دینی و ستون خیمه انقلاب و آرمان های متعالی نظام اسلامی آغاز کردند و سرانجام در عاشورای حسینی 88، پرده های حرمت دین و مقدسات را آشکارا دریدند و دل دشمنان نظام اسلامی را و قلب ارادتمندان اهلبیت عصمت و طهارت(ع) را سوزاندند.

اما غیرت و قدرت لایزال الهی در خروش سهمگین و جوشش توده های میلیونی ولایتمدار و بصیر ملت ایران در 9 دی ماه 88 در دفاع از کیان اسلام و آرمان های متعالی انقلاب تجلی یافت و یوم الله دیگری در روز شمار انقلاب اسلامی رقم خورد و به نظام مقتدر جمهوری اسلامی آبرو بخشید.

اکنون نظام اسلامی با همت راد مردان شجاع تاریخ بشریت با سد راه فتنه گران و درهم شکستن توطئه های استکبار در اوج عزت و شرافت، مشعلدار هدایت نسل های تشنه اسلام ناب محمدی(ع) است.

سپاه علی بن ابی طالب(ع) با پاسداشت یاد ماندگار حماسه 9 دی و روز تبلور پیوند مستحکم امت و ولایت و آمیختگی شعار و شعور ملت بصیر و قهرمان ایران این حماسه جاوید را روز شکست جریان خطرناک و مرموز دشمنان کینه توز انقلاب می داند و رهروان راه ولایت را به هوشیاری بیشتر نسبت به تحرکات پیچیده دشمنان فرا می خواند وامت همیشه در صحنه استان دعوت به عمل آید تا با حضور در مراسم با شکوه یوم الله 9دی در روز پنجشنبه در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س)،تجدید میثاق با ولایت ورهبری رهبر فرزانه انقلاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز